Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal fortelle mamma og pappa at de skal bli besteforeldre igjen(hvis alt går bra da) i kveld.Gleder meg sånn.Tror de kommer til å bli så glade Har dere fortalt det til foreldre/svigerforeldre? Og evt. hvor tidlig gjorde dere det?
De første som fikk vite det var søsteren til Mannen, og hennes mann i uke 5! De hadde fått være med på hemmeligheten om at vi hadde startet prøvingen også, så det var naturlig å fortelle dem det først og så tidlig. Mine nærmeste venninner fikk også vite det den uken. Resten av den nærmeste familien fikk vite det i uke 7-8. Var så moro å fortelle det! [:D] Folk blir jo så glade!!! Nå vet de fleste det i vennegjengen vår også, så nå er det bare å krysse fingrene for UL`en i morgen... [;)]
vi fortalte det til foreldre tidlig. Rundt uke 5-7... Ble litt seinere for svigers, ville ikke si det på telefonen, og de bor et stykke unna!
Men jeg kunne ikke klart å holde det skjult for jeg kaster opp hele tiden og er dårlig. Tror alle rundt meg har skjønt det. tilogmed folk i nærområdet må ha skjønt det, for er jeg å handler el. spyr jeg i grøfter og alt som er....hehe!
Vi fortalte det til foreldre og søsken samme dag som vi fant det ut selv!
Så har det blitt noen fler litt etterhvert, men vil vente med de fleste til det har gått 12 uker...
Ingen av foreldrene våre vet noe ennå. Grunnen er at de bekymrer seg så mye om alt som kan gå galt, så vi vil at de skal ha færrest mulig mnd å engste seg. (har hatt rimelig store problemer i de andre svangerskapene). Eldste bror min vet det for han skal bli bestefar da niesen min har termin 14 dager før meg[:D]. Jeg og niesen min har snakket mye da vi hadde SA begge to med 1 ukes mellomrom i mars, så da var det naturlig å fortelle det til henne. Vi var jo prøvere begge to[;)]. Mistenker også at minstestorebroren vet noe også da jeg aldri kan tenke meg at storebroren klarer å holde noe hemmelig for han[:D].
Sef så vet en venninne som kanskje er prøver det også. Hi hi hi hun klarer ikke å bestemme seg for om de skal ha barn nr 2 nå eller om de skal vente litt til. Jeg tror hun har glade nyheter å fortelle når hun kommer hjem fra romantisk ferie i Italia i neste uke[;)]
ville først vente med å fortelle nyheten til alle til den magiske 12uken var passert, men da jeg fikk bekreftet mistanken visste 2av mine venner det, og da samboer hadde fortalt det til sin søster, tok det ikke lang tid før vi sprakk og fortalte den gode nyheten til familien og alle vennene våre. og dette allerede i uke4. :-)