Fortelle vennegjengen

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Om graviditeten. Noen med noen gode forslag? Tenkte å fortelle det til dem på nyåret når jeg er passert 12 uker.
Med førstemann var vi samlet i forening, jeg bad dem sette seg i sofaen for jeg ville ta ett gruppebilde og bad dem si "A**** er gravid" istedenfor cheese:)
 
Om graviditeten. Noen med noen gode forslag? Tenkte å fortelle det til dem på nyåret når jeg er passert 12 uker.
Med førstemann var vi samlet i forening, jeg bad dem sette seg i sofaen for jeg ville ta ett gruppebilde og bad dem si "A**** er gravid" istedenfor cheese:)
Haha det der med bilde hadde vi planer om med familien min, men de skjønte at det var noe og ødela overraskelsen hehe. :D
 
Haha det der med bilde hadde vi planer om med familien min, men de skjønte at det var noe og ødela overraskelsen hehe. :D
Så kjedelig da:). Her var det ingen så forsto noe og når jeg sa det så gikk det ett par min før det gikk opp for dem hva jeg hadde sagt:)
 
Nja, tja...mine venninner vet det. Mannens kompiser får vel vite det på julebordet når vi er hjemme i jula.

Er nr 2 og er liksom ikke så spennende da, er mer en selvfølge føler jeg.
 
Så kjedelig da:). Her var det ingen så forsto noe og når jeg sa det så gikk det ett par min før det gikk opp for dem hva jeg hadde sagt:)
Hehe.. Hva med å invitere dem på en jentekveld og servere minimais, minigulerøtter, osv.. Og hjemmelaget pina colada uten alkohol :)
 
Jeg holder på å lage julerebus, de skal få vite det på julaften. Man skal finne noen ord så sette det sammen, det blir til en sang og i siste vers kommer det frem at jeg er gravid :p
 
Tenkte bare å sende en melding etter nyttår. Kanskje litt kjedelig. Men. Mine venner er spredt utover hele landet :)
 
Har ikke så mange ideer, men hvis du skal ha/har hatt tidlig UL kan du jo lage et kort/puslespill med ultralydbilde, ha på en t-skjorte som sier noe om at du er gravid, dra de med på en babybutikk for å kikke fordi du trenger noe om "x antall mnd" :)

Jeg fortalte det til min beste venn i forrige uke, resten av vennene får nok vite det nå fremover når det nærmer seg jul og nyttår. :) Jeg kommer nok bare til fortelle det i en av facebookgruppene vi har, eller nevne det neste gang vi treffes. Ingen av vennene mine er voldsomt opptatt av barn, så ser ingen grunn til å gjøre noen stor sak ut av det her.
 
Orker ikke masse folk og styr, så jeg kommer til å fortelle dem en og en, tror jeg...åsså sprer vel ryktet seg fort etter det :p
 
Jeg skal treffe en del av venninne mine som jeg ikke ser resten av året neste mandag. Da er jeg 10+4 hadde vært gøy å si noe,men er jo ingen andre som vet noe da. Tenkte å avslørt det til nærmeste familie på julaften :) Spørs vel om det blir vining eller ikke :p
 
Jeg er så oppblåst at i romjulen skal jeg sende en snap der jeg blåser ut magen og skrive julefoodbaby. Og på neste TULLA. Og på tredje ett tul bilde. :p ikke verdens beste måte. Men vi tuller veldig mye sammen, og snapchat blir flittig brukt av de fleste venninnene. Alle de nærmeste vennene mine vet at jeg blir veldig oppblåst av hvete og sånn :)
 
Back
Topp