Fortelle til foreldre/svigers

Embla88

Elsker forumet
Septembermødre <3
Junilykke2018
Vi tenker å fortelle at vi venter en liten ca i uke 8. Men er veldig usikker på hvordan vi skal si det! Har tenkt på å gi bort slike krus med teksten Bestemor/Bestefar. Noen som har sett slike ute i butikk? Evt andre gode forslag for hvordan vi kan fortelle det?

Det blir første barnebarnet til svigers, mens mine foreldre nettopp har blitt besteforeldre :)
 
Første barnebarnet til mine svigers også. Tenkte også på det med kopper,men nå bor de litt langt borte. Så neste gang jeg ser de blir kansje påsken..da avslører jo magen det med en gang jeg kommer inn døra...men har sett sånne kopper på bok og media,nille..
 
Skulle ønske jeg kunne gjøre d på en så koselig måte ogå.. :) men her blir d nok verbalt, og ikke noe hurra fra hverken svigers eller foreldre.. Men heller mer gledelig med tiden.. Sånn d var med de 2 andre også ;) men vurderer å gjøre d på en koselig måte til veninnene mine :p får se .. Vet Nille har hatt sånne krus ihvertfall...
 
Black Design har jeg i nærheten ihvertfall :)

Både min mamma og hans er veldig glad i å strikke, så jeg har og vurdert å ta med en oppskrift på noe vi ønsker oss til babyen, og spørre om de kunne tenke seg å strikke en slik. :) da blir fedrene litt mindre inkludert da, men det gjør kanskje ikke noe?
 
Jeg lagde slike kopper selv sist gang. Da ble de litt personlige.
Kjøpte hvite krus fra hobbybutikk samt maling og porselens-tusj.
 
Vi fortalte det i helgen :) 8 uker på vei!
Hengte opp bildene fra tidlig ul på kjøleskapet og lot de se det selv ;)
 
Back
Topp