Fortelle til arbeidsgiver

Mimi87

Elsker forumet
Når skal dere fortelle det til arbeidsgiver. Vi er veldig få og synes det er vanskelig å holde det for meg selv. Tenker kanskje etter lege timen? Da er jeg nesten 12 uker..
Hva tenker dere?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er ikke i den situasjonen, men tenker at å fortelle når man er rundt 12 uker er naturlig om man ikke trenger å få arbeidet tilrettelagt da vel og merke, da ville jeg sagt fra tidligere :)
 
Jeg blir ikke fortelle noe på jobben før jeg trenger tilrettelegging evnt.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg er usikker! Jobber på en rehabilitering med mest tunge slagpasienter som vi ikke kan bruke heis på. Jeg forteller det når jeg begynner å slite veldig :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ehh... Ja.. Eg grue meg så sjukt til det! Han ble skamsur sist og ba meg heller si opp enn å bli sjukemeldt... Og eg e i permisjon enda.. Heh...

babyjente 27 Juli ♡
 
Ehh... Ja.. Eg grue meg så sjukt til det! Han ble skamsur sist og ba meg heller si opp enn å bli sjukemeldt... Og eg e i permisjon enda.. Heh...

babyjente 27 Juli ♡
HÆ? Noen mennesker er bare syke. Når man ansatter en kvinne må de regne med at hun blir gravid minst en gang altså. Skamme seg


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg må få meg ny jobb, og har ikke tenkt å opplyse om det før jeg er ansatt i allefall. Og ikke før 12 uker uansett
 
Jeg må få meg ny jobb, og har ikke tenkt å opplyse om det før jeg er ansatt i allefall. Og ikke før 12 uker uansett
Jeg er i samme båt og håper jeg klarer å holde det skjult for å være ærlig. Jeg er litt kynisk der etter at jeg en gang tidligere ble lovet en stilling og så fant de ut jeg var gravid og vips...
 
Så lenge som mulig. Er lærling å bytter praksissted samme uka jeg er 12 uker. Vil helst vente til oul. Håper på å ikke få problem med rygg og bekken :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
HÆ? Noen mennesker er bare syke. Når man ansatter en kvinne må de regne med at hun blir gravid minst en gang altså. Skamme seg


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Det var ikkje noe kjekt hvertfall.. Men ska t legen å høre om omskolering på onsdag så muligt eg blir sjukemeldt uansett :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Forteller det før jeg tar sommerferie, slik at de har god tid til å finne en kvalifisert vikar til november.
 
Kommer til å holde det hemmelig så lenge jeg kan.. har ikke fast kontrakt, er ferdig siste dag i juni. Men kommer nok til å bli sykemeldt rundt da pga risikosvangerskap..

♡ desember 2014 ♡
 
Jeg sier ingenting før uke 12 i hvertfall.. Om jeg ikke blir dårlig selvfølgelig:) har en litt stressende jobb og er en del på farta, så det blir spennende å se om jeg klarer å jobbe fullt hele veien:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Back
Topp