Fortelle til arbeidsgiver

guessme

Flørter med forumet
Jobbet for nåværende arbeidsgiver i ca 4 måned bare.. Gruer meg å fortelle, men må fortelle ganske snart pga mye jeg som gravid ikke kan gjøre nå! Hvor lenge kan en jobbe før en blir sykemeldt? Ikke det at jeg har planer om det.. Men bestemt meg for å ikke presse meg som i forrige svangerskap da jeg mistet i uke 17!

Har det samme problemet syter med å si noe til sjefen. Jeg begynte i jobben i oktober. Og har allerede vært sykemeldt to ganger en gang pågrunn av en arbeidsulykke og nå på grunn av graviditet. Har ikke sagt jeg er gravid ennå, men syter med å si noe hvis jeg blir sykemeldt mer. Er daglig leder over en butikk så det blir så mye ansvar som ligger når jeg er vekke, mye ansvar jeg bare gir hovedkontoret. Jeg er i et vikariat ut august.

Jeg er i samme båt... Var sykemeldt i 1 1/2 mnd før jul. Og nå er jeg gravid og formen er ikke bra. Viss jeg går til legen neste uke blir jeg nok sykemeldt...
Gruer meg til å fortelle sjefen... Blir liksom så mye mer jobb på di andre viss jeg er borte...

Du må jobbe 2 mnd i ny jobb før du får sykepenger. Er du ikke i for når du er gravid så gå til legen. Kan jo evt bli litt sykemeldt? 50% eller noe...

Lykke til!

Har ikkje fortalt det enda! Om eg blir sj.mld så seie eg det gjerne!

Er foreløpig ikke noe problem, formen er veldig bra så håper det fortsetter sånn! Men jeg har lovt meg selv og ikke presse kroppen! Må fortelle det ganske snart.. Blir nok ikke populært

Sjefen min blir sikkert å spise meg opp , har jobbet 6 mnd bare , ( prøvetiden gikk ut 6 feb ) og det rett fra forrige permisjon ..

Lurer på om jeg blir nødt til å fortelle det også. Hvertfall hvis kvalmen skal fortsette :(

Jeg fortalte det sist mandag. Til hun som kjører lønna.
Tørr ikke si det til sjefen min, eller han som er daglig leder. De kommer til å bli skikkelig sure.
så vi var enige om å holde det hemmelig litt til.

Har vært ansatt i ett år i april, og har fått beskjed av hun jeg sa det til at hun syntes det var altfor tidelig.
Akkurat det har faktisk ingen noenting med.

Dumt å høre om sjefer som ikke liker at de ansatte blir gravide, ikke lett hvis man skal bekymre seg for det i tillegg! :-( Jeg har fortalt det til min sjef, og fikk ikke anna enn lykkeønskninger :-) Heldig der skjønner jeg!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Fortalt min sjef pga jeg ikke kan utføre vanlige oppgaver som gravid. Han ble veldig glad på mine vegne og sa han hadde i grunn forventet det skulle komme :)

Har jobbet der 5 år da, minus en svangerskapspermisjon :) nesten aldri borte fra jobb heller

Back
Topp