fortelle til andre om graviditeten?

Vi har ikke fortalt noen om det enda. Sist fortalte vi det til familie da vi var 13-14 uker på vei, fortalte det på jobb da jeg var 17 uker på vei:P

Denne gangen kommer vi til å si det om et par uker:) Da til nær familie og nære venner. Får se an formen litt ang å si ifra på jobb. Er jeg i like god form som siste venter vi nok en stund.

Vi har sagt det til nær familie (mamma, pappa og svigers), men ingen andre foreløpig. Men tror jeg kommer til å si det til noen nære venner rundt uke 5-6.

En annen ting er at mannen min dro på tur i tre uker idag, så jeg føler at jeg trenger noen andre å snakke med. Har derfor vurdert å si det til noen gode venner slik at jeg har noen å snakke med. Familien bor langt unna, så det blir ikke helt det samme det heller.

Jeg har fortalt det til foreldrene mine, søsteren og noen venninner. Jeg skal fortelle det på jobben etter første legetime. Pappa har fortalt det til sin mor.

Jeg har fortalt det til foreldrene mine, søsteren og noen venninner. Jeg skal fortelle det på jobben etter første legetime. Pappa har fortalt det til sin mor.

Det er noen få som vet om det, i.o.m at dette er assistert befrukning, så visste noen om det. Så da forventer di svar også på hvordan det gikk :) Men skal ikke si det til flere enda, tenkte kanskje etter tidlig UL. Får veldig fort mage jeg, så i uke 8 blir det vanskelig å skjule.

Back
Topp