Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har fortalt det til en del ;) Besteveninna mi (som og er søster til mannen min) fikk vite det dagen etter at jeg testet.
Sa det også til hun som eier barnehagen jeg er styrer i nesten med en gang + en av de aller nærmeste kollegaene mine (hun kunne vært mammaen min i alder og er verdens skjønneste dame).
I forrige uke var vi på ferie sammen med svigers, bror til mannen min og kjæresten han og søstera til mannen min og hennes familie. så da fikk de vite det.
Og til slutt så har enda en god kollega + ei veninne som også venter barn i 2012 fått vite det.
Så her er det en del som vet! :)
Vi tenker som så at de som har fått vite det er sånne folk som det er greit å ha rundt seg hvis det faktisk skal gå galt. Jeg har for eksempel ikke sagt noe til foreldrene mine enda, for de har jeg ikke et super åpent forhold til og orker ikke å måtte snakke om det med de hvis noe skulle skje.
Etter uke 12 blir det nok offisielt, og muligens at dte blir lagt ut på facebook etter ordniær ultralyd.