Fortelle storesøsken?

TePa

Elsker forumet
Når tenker dere det er den beste tiden å fortelle den store nyheten til de kommende storesøsken? Her har jeg egentlig lyst å ta en ul først for å sjekke at alt ser greit ut, men usikker på når det kan være ett greit tidspunkt. Men får de vite får nok alle vite det så kanskje greit å vente til uke 10-12 eller noe sånt :p

her blir eldstemann 5 i sommer... Eg tror ikke vi kommer til å si noe til henne før etter ordinær ul. Han minste forstår ikke så mye av d likevel. Men vil ikke gjøre vente tiden for dem så aaaaaalt for lang

Hadde vært greit å vente så lenge, men vil ikke at de skal få vite det av noen andre heller og spørs om vi klarer å holde det skjult for omverden så lenge.

Aner ikke når jeg skal si det til de..
men tror ikke det blir før til sommerferien :P de blir 5 og 7 i sommer

Er vel i det tidsrommet alle andre og får vite det tenker jeg.

Etter uke 12 og når magen begynner å vises. De er noen sladrehanker hele gjengen så vil vente lengst mulig. :)

Min e så små enda,så æ trur itj heilt dæm skjønne nåkka om æ fortelle at æ har en baby i magen...ska no fortell d etter vi har vorre på ul i uke 12 :)

Tenker vi forteller det alt fra uke 12-ordinær ul :) Får se hvor lenge vi klarer å holde oss...hehe!

Vi kommer til å vente til ordinær ul når vi forhåpentligvis kan vite at vi får en levende søster eller bror til han, etter alt som har skjedd ville jeg aldri utsatt han for å miste en bror eller søster igjen.

Back
Topp