Fortelle sjefen?

UnicornK

Betatt av forumet
Novemberbarna 2021
Hei.
Jeg fikk posetiv test idag, og er 4+1. Jeg har en jobb som jeg egentlig ikke skal være i når man er gravid, mtp kjemikalier og bakterier. Skal jeg bare si det til sjefen min? Det er jo mye som kan skje enda, men har ikke lyst å ta noen sjangser heller.

I oktober ish, så var jeg på helsekontroll via jobb, da sa legen at en må si det med engang mtp risikovurdering når jeg forhørte meg ang dette.

Hva tenker dere?

Takker for svar :joyful::joyful::joyful:
 
Si det med en gang! Alt kan skje men bedre å være føre var. Plutselig angrer du. Dette gjelder barnet ditt:love7
 
Hei.
Jeg fikk posetiv test idag, og er 4+1. Jeg har en jobb som jeg egentlig ikke skal være i når man er gravid, mtp kjemikalier og bakterier. Skal jeg bare si det til sjefen min? Det er jo mye som kan skje enda, men har ikke lyst å ta noen sjangser heller.

I oktober ish, så var jeg på helsekontroll via jobb, da sa legen at en må si det med engang mtp risikovurdering når jeg forhørte meg ang dette.

Hva tenker dere?

Takker for svar :joyful::joyful::joyful:

Tror jeg ville fortalt det med en gang da ja!
 
Stiller meg bak de andre! Fortell:)
 
Jeg ville fortalt det. Nå er jeg en kjempe fan av man skal kunne være ærlig om hva som skjer i livene våre og kroppen. Spesielt om noe skulle skje tenker jeg at det blir litt mindre i veien for å si i fra til sjefen om man blir sykemeldt feks.
 
Tusen takk for svar alle sammen, da forteller jeg det imorgen og håper på tilrettelegging :joyful:
 
Lykke til. Håper du får den tilretteleggingen du har krav på! Godt valg å si det uansett. ❤️
 
Fortell oss i dag hvordan det har gått:woot:

Det har gått fint. Det har ikke vært noen som har blitt gravide i produksjonen før, på landsbasis i firmaet. Så etter de har snakket med forskjellige verneombud rundt på forskjellige avdelinger i landet, så har de kommet frem til at de må ha inn bedrifthelsetjenesten for å ta en risikovurdering på arbeidet jeg gjør.

Frem til den risikovurderingen kommer på plass så er jeg hjemme :joyful: Sjefen min fikk tårer i øynene når jeg fortalte han, siden han ble så rørt. Og han er veldig opptatt av at de skal ta godt vare på meg.

Så jeg er spendt på risikovurderingen. Jeg er borti ganske mye ila en dag.
 
Back
Topp