Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er 13+4 og var på TUL forrige uke, alt så fint ut. Kommende storebror er 6 år og vet ikke noe enda. Har lyst å fortelle, men fortsatt livredd noe skal gå galt med den lille i magen Når fortalt dere søsken?
13+5 og har fortsatt ikke fortalt heller. Jeg har litt problemer med å ta det inn selv, så meget mulug jeg bare venter til det begynner å vises litt mer.
Fortalte det når jeg var 14 uker. Da ca nipt testen tilbake. Eldste på 4 trengte en forklaring på hvorfor r jeg hadde hvert så dårlig. Han er så stolt når har fortalte det i bhg og jeg fikk totalt angst!
Fortalte til 6 åringen og 3 åringen etter privat tul 9+1. Sa og at det kan gå galt, men at vi vet det etter hvert. Skal på otul på sykehuset i morgen, og håper at alt er bra. Ellers blir det en utrolig trist helg for oss og barna
Vi fortalte det til de etter første ultralyden fordi at de uansett kommer til å merke på meg (oss) at vi er triste dersom det skulle gå galt, så de får heller være med prosessen og lære av det dersom det ikke går den rette veien
Dessuten så hadde 6 åringen uansett gjettet det for lenge siden pga stor mage
Fortalte det til 7åringen nå etter å ha sett at ting så langt ser veldig bra ut på TUL (13 uker idag) (hans respons var forresten et stort smil, og spørsmålet "Igjen!??" )
Ikke fortalt noen i familien det, ei heller kommende storesøster. Har ordinær ultralyd om en mnd å vi tenkte vente til etter det om det går.. vi (jeg) er ikke klar for at hele verden skal få vite enda, og når vi forteller henne på 4 så vil jo hun fortelle det overalt Men man har jo ingen garantier for at ting går bra uansett når man forteller det, så føles det greit for en selv så syns jeg man skal dele det .
Vi fortalte det etter TUL i uke 7. Men snakket også med dem om at det ikke alltid går bra og at babyen kan dø i magen (de er 5 og 8 år) Og at det har jeg opplevd før de ble født. Så de var veldig forberedt på at det kunne komme dårlige nyheter på TUL i uke 13. Heldigvis var alt bra, og nå er jo sjansen for at ting går galt veldig liten.
Men kjenner fortsatt at det er litt skummelt å fortelle folk at jeg er gravid, nesten som det ikke er på ekte, men jeg har valgt å prøve å ignorere den følelsen og heller fokusere på at akkurat nå i dette øyeblikket er jeg gravid.