Fortelle søsken?

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Når forteller dere kommende storesøsken om nyheten? Og hvor gamle er de?:love2

Fortalte nå nettopp. Han er jo bare 3 år og 4 måneder, så vet ikke helt hvor mye han skjønte :playful: Tror han fikk med seg at mamma har en baby i magen. Men tror ikke han helt skjønte konseptet storebror.

Jentene mine har visst det fra starten av, siden jeg går på svangerskapspenger, men de er 13 og 15 år så de sier det ikke videre:joyful: 2-åringen skjønner ingenting allikevel:hilarious:

Vi tenker å fortelle i helga ☺️ de er 2 og 4.

Vi forteller til mandag etter TUL, så vi får vist bilde samtidig :) Har gutt på 8 og jente på 5. Ho minste har ønska seg baby lenge, så blir så spennende å fortelle:Heartred

Har en 3-åring, tenker vi venter til etter OUL. Sikkert rett over nyttår engang. Men vi har ikke delt det med familie ellers enda, så greit å vente litt. Hadde han vært større hadde det vært noe annet, da hadde han vel lurt på hvorfor jeg plutselig var hjemme hele tiden :hilarious:

Selv venter vi nok til jul eller etter nyttår. De er 4 og snart 3. Det blir så evig lang ventetid for dem :hilarious:

Skal fortelle det neste uke når mannen kommer hjem fra jobb.
Er så spent på hvordan de kommer til å reagere:D
De er 13, 10 og 8

Vi venter til jul. De er 3,5 og 1,5. sist sa vi det med en gang. Og da ble ventetiden veldig lang.

Vi fortalte det ganske tidelig siden jentungen er 13 år og forstår mye. Jeg ble så utrolig dårlig med ekstrem kvalme fra uke 4. Så hun har visst det en god stund

Fortalte det dagen før TUL, så han ble med på ultralyd for å se babyen. Han har mast om baby i ca 2 år nå, og er 5 år. Blir litt lang ventetid for han er ikke den mest tålmodige gutten, men siden han har ønsket dette i så lang tid, så tenkte vi det var passende.

Vi fortalte det etter TUL. Mine er 11 og snart 9. Da jeg var gravid sist sa vi ingen ting før helt mot slutten siden eldstemann bare var 1,5 år :)

7 åringen vet, 1 åringen forstår ikke

Back
Topp