Fortelle søsken

Milolini

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Aprilspirene 2023
Forteller dere de kommende storesøsknene med en gang, eller hvor lenge venter dere? Tipper om vi forteller 2-åringen vil hun fortelle alle vi kjenner, og alle vi møter for den saks skyld :hilarious:

Kan nok ikke fortelle ungene før vi er klar for at verden får vite det :p tenker at vi venter til etter tul i uke 12-13, forhåpentligvis vet vi kjønn også da

Jeg sa det til 4-åringen, dum som jeg er. Og nå vet hele verden det!

8-åringen her fant en digitaltest i bilen som har falt ut av søpla.. Prøvde å snakke det bort, men når hun spurte «mamma, på ÆRESORD, er du gravid?» ble det vanskelig å ljuge :smiley-ashamed004

Her i huset er det ei bonusjente (blir 10år på slutten av året), og min september21 (opprinnelig oktober). Jeg tror at hun minste ikke skjønner noe, og jeg tror tiden or ganske sent for en straks 10-åring? Så vet ikke helt når vi skal si det….

Er også usikker på hvordan. Vet det finnes personlig bok der man kan sette inn navn, så heller litt mot det til hun eldste.

Vår første er 19mnd, så hun skjønner nok ikke noe av det. Får se sånn utpå nyåret en gang.

Venter til etter UL og NIPT test så blir etter uke 12 mest sannsynlig når vi får svar på NIPT at vi offentliggjør det.

Back
Topp