Fortelle søsken

Forteller det til eldste etter TUL, så vi vet at det er noe der først
 
Tenker også etter TUL hvis vi går dit, eventuelt når det nærmer seg mer 12 uker. Barna her er 4 og 6 og ryktet vil gå meget kjapt etter at de får nyheten :)
 
Jeg har lagt disse tshortene i handlekurven min på ebay. Tenkte de kunne få de 1. Desember og på den måten fortelle de om det. Jenta har ønsket småsøsken i mange år, og nå blir hun endelig storesøster. :Heartred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20191009_173623_com.ebay.mobile.jpg
    Screenshot_20191009_173623_com.ebay.mobile.jpg
    24 KB · Visninger: 20
  • Screenshot_20191009_163529_com.ebay.mobile.jpg
    Screenshot_20191009_163529_com.ebay.mobile.jpg
    22,7 KB · Visninger: 19
Vi vil vente til etter TUL. Da er jeg ca 10 uker på vei :happy: Har ei lita jente på 2,5 år som kommer til å fortelle alle hun møter når hun får vite det :hilarious: Så jeg tenker det er greit å vente til etter TUL, slik at vi vet at alt er bra med lille:Heartred
 
12 uker, då har vi tatt duotesten og er klare til å fortelle familien det. Får gutane vite det før så går ryktet med ein gong.
 
Sniker.

Vi fortalte det til kommende storebror i starten av uke 8, han er 3 år. Jeg har vært så dårlig, så vi måtte fortelle nærmeste familie det ellers hadde de skjønt det uansett. Og vi ville at han skulle få vite det av oss og ikke annen familie, at han skal bli storebror :) Har enda ikke vært på ul, men håper alt er bra der inne :Heartred
 
Vi skal fortelle det ihelgen. Jeg er såpass dårlig,og jeg ser de er bekymret, så da er det bedre de får vite det av oss. Alle kommer uansett til å skjønne der om ungene sier at jeg ligger rett ut og kaster opp hele dagen.. var på TUL på tirsdag og så et pittelite blinkende hjerte ♡

Jeg bestilte tshorter til de i sommer med teksten jeg skal bli storesøster/storebror ♡♡♡ de er 9 og 10 år,så regner med de fort forteller det videre til besteforeldrene og resten av familien :)
 
Tror det blir å drøye det så lenge som mulig. Hun er bare 2 år, og skjønner ikke hva det innebærer enda :) Forteller det til resten av familien i jula (om alt går bra), og vil si det til henne samme dag så hun ikke røper oss på forhånd.
 
Skal vente Så lenge som mulig.. til uke 10-12. Men d avhenger jo av formen min.. om j blir dårlig kanskje de forstår ..
 
Jenta mi er straks to år, så tror ikke jeg kommer til å snakke så mye med henne om det før det viser, og hun kanskje "kan se" at det er en baby der inne. Ellers blir det så lenge å vente! Ellers er planen å vente til jul med å si det til den utvida familien, om jeg ikke blir alt for dårlig da... Nærmeste familie håper jeg å kunne holde det skjult for frem til tul.
 
Venter til etter TUL hvertfall, og kanskje litt lenger også! Vil at det skal være liten risk for sa og så tenker jeg at ventetiden dems blir veldig lang om vi forteller det tidlig..
 
Våre er bare 2 og 4 år. Så kommer nok til p vente med p fortelle det til de frem til vi føler det er greit at alle kan vite det :hilarious: for hun på 4 pr har så fryktelig lyst på en ny baby. Så når hun får vite det så vet nok ganske kjapt alle det :rolleyes:
 
Vår er 1,5... har nevnt det til ham allerede, han har jo ikke sjans til å videreformidle det enda. Men skal vel forklare mer etter TUL tenker jeg!
 
Venter til etter OUL, da begynner det vel å vises også. Hun er da 4.5 år og jungeltelegrafen går da fort, derfor kan vi ikke si noe før:hilarious:
 
Back
Topp