Fortelle søsken :)

miss87

Flørter med forumet
Når ferteller dere det til søsken? :) Har en på 4 som har ønsket pg bli storebror lenge :) Men vet ikke når jeg skal fortelle at han endelig skal bli storebror :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Datteren skal få en t- skjorte til bursdagen sin som det står storesøster på :) da er jeg 11 uker. Gleder meg så til å gi den!!

27.12.14
02.06.10

Vi fortalte det etter ul 9+3. Har fått mage og han har spurt flere ganger , var også redd noen andre skulle spør han om han skulle bli storebror igjen om de la merke til magen, siden folk har begynt å spørre meg ! Han blir 6 år nå..

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Takk for svar :) Føler jeg må si det snart, for han trur jeg er syk siden jeg kaster opp ;) Stakkars :) Han har kommet inn på bade ved "uhell" pappaen har passet på at han ikke går inn på badet når jeg skal kaste opp :) Vanskelig det der :)

Vi sa det etter at vi hadde vert på tidlig UL :)

Takk for svar :) Føler jeg må si det snart, for han trur jeg er syk siden jeg kaster opp ;) Stakkars :) Han har kommet inn på bade ved "uhell" pappaen har passet på at han ikke går inn på badet når jeg skal kaste opp :) Vanskelig det der :)

Ja men jeg synes du skal føle på det selv :) er jo ingen fasit! Og ikke kjekt hvis barna blir bekymra for mamma..

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Ej fortalte de til datra mi når ej va 6 veke på vei. Ho er ni år da, og merker godt at ej e kvalm å hormonell

mor til to gull, 05 og 12

Fortalte det i dag :) Han ble kjempe glad :) :)

Vi må nesten vente med å fortelle til barna til vi er ferdige med fosterdiagnostikken.... Blir vanskelig å forklare hvorfor vi i verste fall må avslutte sv.skapet....

Fortalte det til datteren min i påsken fordi jeg var konstant dårlig. Det ble godt mottatt :)

Måtte fortelle han det siden jeg ikke helt i tipptopp form om dagen, så han "skjønner" hvorfor :) Han begynte og bli bekymret siden jeg kaster opp og sover mye :) Men ble veldig godt motatt :) Takk for svar :D

Jeg begynner å glede med til å si det guttungen, problemet er bare at han ønsker seg så fælt en storesøster:)

Jeg begynner å glede med til å si det guttungen, problemet er bare at han ønsker seg så fælt en storesøster:)
Hehe :) Det blir litt vansklig ja :p
Min har ønsket seg og bli storebror lenge, så dette var en super nyhet for han :) Filmet han når jeg fortalte det :) Fint minne senere :)

Back
Topp