Fortelle pappaen

Desemberpike

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å gi den kommende pappaen en liten gave med positiv test på julaften dersom det skulle klaffe denne pp! ♥️ Fikk positiv test allerede i dag (9dpo) og jeg merker det kan bli ganske vanskelig å vente over en uke til med å fortelle :hilarious: Føler nesten jeg lyver når vi snakker sammen. Han er veldig engasjert i dette og prøver å finne gode unnskyldninger for hvorfor jeg eventuelt ikke drikker i julen dersom vi blir gravide! Senest i ste sa han at nå er det ikke lenge til vi vet hvordan det gikk denne gangen.. Dersom det ikke går veien er det jo også godt å være to om det!

Men det hadde jo vært sååå koselig å gi han en ekstra fin gave på julaften! ♥️
Hva syns dere jeg burde gjøre? :p

Hadde du klart å vente til julaften med å teste? Virker som kjæresten din er like engasjert som deg i prøvingen, og er nok veldig spent på resultatet :-) tror heller jeg hadde pakket inn testen å gitt han en førjulsgave

Grattis med positiv test! Jeg er enig med Bettispaghetti, gi det som en flott førjulsgave :Heartpink Det er noe som er veldig fint og spesielt med å være to stykker inni bebisbobla :love7Og så kan han være en veldig god støttespiller om du må være kreativ for å skjule nyheten på eventuelle selskaper o.l. :)

Helt enig i å pakke inn en førjulsgave! Så koselig å være to om alt helt fra begynnelsen:D

Førjulsgave:)

Tenker det er hyggelig å dele med ham straks du finner ut av det.

Gratulerer!!

Jeg syns du skal fortelle det nå så lenge han er så spent som han er ❤️ du er kjempeheldig og det blir nok en flott førjulsgave :)

Jeg hadde ikke klart å vente så lenge.
Pluss at jeg som partner hadde nok vært litt skuffet om du hadde gått en uke uten å fortelle. Særlig når han også er så spent.
Ja til førjulsgave

Fortalte det nå på morgenen! :D
Så nå kan vi håpe og glede oss sammen ♥️

Back
Topp