Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å gi den kommende pappaen en liten gave med positiv test på julaften dersom det skulle klaffe denne pp!
Fikk positiv test allerede i dag (9dpo) og jeg merker det kan bli ganske vanskelig å vente over en uke til med å fortelle
Føler nesten jeg lyver når vi snakker sammen. Han er veldig engasjert i dette og prøver å finne gode unnskyldninger for hvorfor jeg eventuelt ikke drikker i julen dersom vi blir gravide! Senest i ste sa han at nå er det ikke lenge til vi vet hvordan det gikk denne gangen.. Dersom det ikke går veien er det jo også godt å være to om det!
Men det hadde jo vært sååå koselig å gi han en ekstra fin gave på julaften!
Hva syns dere jeg burde gjøre?
Føler nesten jeg lyver når vi snakker sammen. Han er veldig engasjert i dette og prøver å finne gode unnskyldninger for hvorfor jeg eventuelt ikke drikker i julen dersom vi blir gravide! Senest i ste sa han at nå er det ikke lenge til vi vet hvordan det gikk denne gangen.. Dersom det ikke går veien er det jo også godt å være to om det!Men det hadde jo vært sååå koselig å gi han en ekstra fin gave på julaften!
Hva syns dere jeg burde gjøre?
Det er noe som er veldig fint og spesielt med å være to stykker inni bebisbobla
Og så kan han være en veldig god støttespiller om du må være kreativ for å skjule nyheten på eventuelle selskaper o.l.