kariannemor
Elsker forumet
Fikk positiv graviditetstest i sta (JIPPI:)!!!!!!!). Vi har prøvd å bli gravide siden juni, men denne mnd har det vært så mye annet som har skjedd, så har ikke vært så fryktelig ivrige på prøvinga. Tok en test i sta bare for moroskyld selv om jeg var sikker på at tanta kom til å komme snart. Men den var positiv gitt!
Pappa´n (hihi, rart å si det om han) jobber seint i dag og har ikke sagt noe til han ennå. Har bare sagt jeg har en overraskelse til han når han kommer hjem.
Kjøpte en smokk ista som jeg skal pakke inn og gi til han når han kommer hjem :) Gleder meg til å se reaksjonen hans, for han er VELDIG klar for å bli pappa :)
Hvordan fortalte dere pappa´n at det var en "bolle i ovnen"? eller var dere sammen når du fant det ut?
Og ikke minst, hvordan reagerte han?
Pappa´n (hihi, rart å si det om han) jobber seint i dag og har ikke sagt noe til han ennå. Har bare sagt jeg har en overraskelse til han når han kommer hjem.
Kjøpte en smokk ista som jeg skal pakke inn og gi til han når han kommer hjem :) Gleder meg til å se reaksjonen hans, for han er VELDIG klar for å bli pappa :)
Hvordan fortalte dere pappa´n at det var en "bolle i ovnen"? eller var dere sammen når du fant det ut?
Og ikke minst, hvordan reagerte han?