Fortelle på jobb

Happyklatt

Betatt av forumet
Julimammaer 2016
Når må man fortelle sjefen om graviditeten? Vil helst være sikker på at alt går bra først..
 
Innen tre måneder før permisjonen starter, DVs tre måneder og tre uker før termin. Men innen da, så pleier det vel å synes ^_^
 
Innen tre måneder før permisjonen starter, DVs tre måneder og tre uker før termin. Men innen da, så pleier det vel å synes ^_^
Hehe, trur nok ikke jeg kan vente for lenge... vises veldig godt allerede (mer som oppblåst) ;-)
 
Har fortalt det alt, jeg. Så slipper jeg å finne på unnskyldninger. Er bare 4+3, og mista sist, men da var det veldig godt at alle visste det. Så ble det ikke noe mere mas.
 
Har fortalt det alt, jeg. Så slipper jeg å finne på unnskyldninger. Er bare 4+3, og mista sist, men da var det veldig godt at alle visste det. Så ble det ikke noe mere mas.
Kjenner til det med mas ja.... Er 32år og dette er vårt første barn.. mistet på mai i år, og håper virkelig det går bra denne gangen.
 
Jeg venter med å fortelle til jeg er en 3 mnd på vei:) hvis ikke noe tilsier at jeg må si det før;)
 
Var nødt til å fortelle sjefen det, pga ekstrem kvalme og bekkenløsning allerede. Sjefen har taushetsplikt og jeg tenker at uansett hvordan det går er det greit å ha informert arbeidsgiver. De andre kollegene må vente litt, stoler ikke på at alle klarer å holde snavla si på bygda ;-)
 
Prøver å holde det hemmelig til over jul (14 uker da). Men får se hvordan det går, skulle jeg bli sykemeldt så forteller jeg nok hvorfor.
 
Jeg ble sykemeldt, så fant ut at jeg ville informere mine to sjefer så ikke de tenker at det er den kroniske sykdommen min som har blusset opp. De ble kjempeglade og har lagt veldig til rette og betrygget meg på at det går veldig fint på jobb selv om jeg er borte en liten stund :)
De forsikret meg også om at det ikke er noen andre som skal få vite noenting før jeg vil fortelle det selv :)

Veldig fint å ha fortalt det, og vite at jeg blir tatt hensyn til når jeg kommer tilbake :)
 
Skal prøve å holde det hemmelig så lenge som mulig på jobb, så forhåpentligvis kan jeg vente til det begynner å vises før jeg må si noe. :)
 
Prøve å holde til over nyttår, men blir jeg like dårlig som sist, blir jeg sykemeldt, og da blir det vanskelig å ikke si hva det gjelder til sjefen...
 
Har ikke tenkt til å si noe før jeg må, uke 20-25 tenker jeg.
 
Her er det den blivende bestefar som er sjef, så slo to fluer i en smekk når han fikk vite det :p Er bare han som vet det på jobb og regner med å vente en god stund før resten får vite det :)
 
Her ver sjefen. For har måttet til legen osv, og var sjukt dårlig med nr 1, så tenkte å være føre var :)
 
Alle på jobb vet det nå. Er så dårlig at jeg er nødt til å fortelle de det før det blir snakk.
 
Back
Topp