AB
Forumet er livet
Jeg gruer meg litt til å fortelle på jobb at jeg er gravid. Jeg har vært innleid der i snart 2 år, men blir fast ansatt i fra mai. Det er veldig presset på jobb med få folk og mye arbeid så føler på meg at ikke det blir veldig populært at jeg skal i permisjon i november. Jeg fikk lymfekreft da minsten her var 1 år. Så da stoppet planene for en ny baby da. Så nå 4 år senere følte vi ikke for å vente lenger hvis vi skulle ha en til. Typisk at det klaffet akkurat med da jeg blir fast ansatt. Alle tror jo sikkert det er derfor jeg plutselig er gravid. Men sannheten er jo en helt annen. visste jo ikke om jeg kunne bli gravid etter cellegiften, men er selvfølgelig overlykkelig over at det ikke hadde ødelagt noe
.. off.. Ble mye dette.,
hvordan skal/ har dere fortalt det på jobb? Tatt det med sjefen på tomannshånd eller fortalt det til kollegaer slik at sjefen også snapper det opp. Føler veldig lite for å tusle inn til sjefen å fortelle det ...
hvordan skal/ har dere fortalt det på jobb? Tatt det med sjefen på tomannshånd eller fortalt det til kollegaer slik at sjefen også snapper det opp. Føler veldig lite for å tusle inn til sjefen å fortelle det ...