Fortelle på jobb...

*lille*my*

Glad i forumet
Har dere fortalt nyheten på jobb?  

Jeg har så lyst å fortelle..men tror sjefen min har ferie i 2 uker til...blæææ...vil liksom fortelle det til han først. Folk kommer til å tro jeg har spist godt å kosa meg på ferie de siste 4 ukene ja..haha...

Jeg har ikke fortalt det enda fordi jeg var under 12 uker da vi alle tok ferie. Hele jobben har fri en uke til. Tror det blir mest riktig av meg å ringe å si det før jeg kommer. For magen min kan ikke skjules lengre for å si det sånn, og da kommer sikkert alle kollegaer til å spørre meg ut når jeg kommer inn døren før jeg rekker å si hei til sjefen liksom hehe :)

Njæ, jeg vil egentlig ikke fortelle det i det hele tatt jeg
Venter nok noen uker til.. Kanskje etter 18 ukers-scanningen.

Gå med løse topper om du har fått mage, og si det til sjefen din når han er tilbake på jobb. Jeg forteller sjefen det før hele avdelingen vet det hvert fall.

Ikke fortalt det ennå, men burde vel ringe sjefen min og si det snart....er fortsatt i permisjon, og vil gjerne hun skal vite det før jeg skal tilbake. Litt dårlig samvittighet da jeg begynte i den jobben forrige gang jeg var gravid, visste bare ikke om at jeg var gravid ennå da.....

ja, planen for morgendagen er løse klær...har heldigvis ikke så stor mage på dagen...men veldig oppblåst på kvelden :/ Er mange som har ferie lengre (heldiggrisene), så håper jog slipper granskende blikk...hihi :)

her fortalte jeg det til sjefen med en gang positiv test, for vi må få litt tilrettelagt arbeid når vi er gravide... men prøvde å holde det hemmelig for kollegaene litt til. men nå vet vel alle det har vært sykemeldt+ferie, men regner med ryktene har spredt seg :P

Jeg startet i firmaet i våres og ble ønsket med videre i høst. 
Så jeg varslet at vi ville prøve oss på nr 2 allerede da, siden jeg ikke ville ta jobben forså å bare jobbe ett halvt år da det ikke pr dags dato er noen til å ta over for meg ett år og det fort tar 6mnd med å utdanne en vikar.. 

Pga min jobb som ambulansearbeider så måtte jeg fortelle det med en gang... Men kunn til sjefen og han har holdt tett;) Det er jeg veldig glad for;) Pluss at min faste makker fant det ut da jeg spøy midt i akuttmottaket hehe

Har fortalt det ja. Kom vel egentlig ikke som noe stort sjokk på de fleste. hehe!!

fikk vite i dag at jeg er ca 13 uker på vei, og går ut i ferie på torsdag.
Har sjult det så lenge, så tror ikke de får vite det før jeg er tilbake etter to uker:)

Jeg fortalte om positiv test til sjefen bare få dager etter jeg hadde tatt testen, og tre kolega fant det vel på en måte ut pga hyppige toalett besøkemoticon 

Back
Topp