Fortelle om gravidteten på julaften

Solstråle89

Flørter med forumet
Hei dere☺️ På julaften er jeg akkurat 13 uker på vei, og tenkte da å fortelle oldeforeldre og andre i familien om graviditeten vår. Foreldrene og søsknene våre vet det allerede, så er vel ikke noe vits å gjøre noe mer ut av det det. Har dere noe forslag til hvordan dette kan fortelles? Det skal være en julegave som skal pakkes inn. Vurderte kanskje kopper hvor det står oldemor/far på det. Har ikke tenkt å gi tester, babyklær, smokker og den slags.
 
Vi skal prøve å holde oss til julaften.. Har kjøpt termos fra memini som det står storebror på som gutten vår skal få åpne når alle er her :)
 
Skal prøve å holde det hemmelig til julaften vi også =) (til de som allerede ikke vet det da hehe)
Synes kopper med oldemor og oldefar var en god idè =) Og om du ikke klarer å holde deg til julaften er koppene en koselig ting å få uansett :)
 
Hehe, blir ikke så vanskelig å holde meg til julaften da oldeforeldre bor langt unna;) bortsett fra de på morsiden. Var vanskelig å ikke si noe på søndag, da vi var å spiste mat der. Var veldig kvalm også kunne jeg ikke spise alt kjøttet siden noe av det var rødt.. Men jeg skal holde meg;-) satser på koppene i første omgang, eller ta bilde av oss to og legge til noe i bildet, og sende som brev☺️
 
Grunnet masse dumme tilfeldigheter ser det ut for at det bare blir meg og guttene her i julen. Om jeg lager julegaver så blir det mange morsomme telefoner da :)
 
Skal vente til julaften! Tenker å gi gaven til foreldrene min til sist, og så "glemme" å gi de kortet. Finner frem kortet når de har pakket opp, og på det står det: hilsen han, meg og mini i magen :)
 
Tenkte å prøve å holde det skjult til julaften vi og. Jeg har kjøpt en smekke der det står storebror som han skal få på seg når vi skal spise :)
 
Vi tenker også julaften til svigers, men spørs om vi klarer å skjule det så lenge.. Denne magen vokser raskere enn med nr.1 :p
 
Tenkte også å si det på julaften hvis jeg klarer å holde det hemmelig så lenge (og hvis magen ikke kommer for mye innen den tid). Vi ga kopper til vordene besteforeldre da vi ventet førstemann. Falt i god jord og da vi ringte og fortalte at mini var født fant de frem koppene og tok seg en kopp kaffe/te:). Denne gang vurderer vi å kjøpe body til storebror med jeg skal bli storebror på .
 
Vi er bare 11+1 på julaften, men vi skal lage kalendere til nærmeste familie, men bilder av dattern vår!Skal skrive noe på juli med en synelig tusj, nytt barnebarn eller noe :) siden vi feirer jul med min side i år, så får Dattern vår på 4,5 år vite det på morgenen med strømpa si, så går vi opp til foreldrene hans med pakkene, men ber de pakke opp den kalenderen føre vi gr slik at vi får se uttrykket dems. Så får resten vite når vi pakker opp hos mamma på ettermiddag :D

Og andre i familie får greie på dette 1. Juledag. Siden hele slekta til samboern alltid har en julefest med koldtbord og div da ;)
 
Om alt går som normalt er jeg 10+3 lille julaften og har planer om å fortelle det da. Har planer om at jentungen skal få en genser som det står "jeg skal bli storesøster" i pakkekalenderen.Hun skal ha på seg den når vi får samboers side, og min side til julegrøt(med mandel) på lillejulaften.
 
Back
Topp