Fortelle om graviditeten...

Ane_Rikke

Glad i forumet
Selvsagt har jeg fortalt det til nærmeste venner og familie, men jeg er ikke så veldig keen på å fortelle det til hele verden jeg... Forrige gang hadde jeg jo lyst å si det til ALLE :p aner ikke hvorfor, men denne gangen er det ikke så nøye om folk ikke får vite egentlig. Vil helst ha det for meg selv på et vis, uten mas og tjas med gode råd og den slags fra alle kanter.. Fler som har det sånn?

Hehe,føler det samme:) de viktigste vet det, og resten får vite etterhvert som jeg vokser tenker jeg:D

kjenner det er på samme måten her også :P føler det er det samme som å si ; `vi har et aktivt sexliv enda vi` :P :P hahahaa

Mine foreldre og sambos foreldre vet det, pluss noen få venner og kolleger. I ettermiddag får birk vite at han skal bli storebror :)

Vi har fortalt nærmeste familie, og til sjefen min.... Bor i en liten bygd så ville helle at sjefen skulle få vite det av meg i stede for å høre det på bygda.... ;-) Ellers stresser jeg ikke med å fortelle det til noen. Siden jeg vet hvordan min venninnegjeng er.... "Slapp av, jeg skal ikke si det videre til noooen!!!"....og to sekunder senere er det videre i venninnegjengen.... Niks, jeg blir ikke å fortelle det til noen.... Skal prøve å holde det for meg selv til UL. ;-) (er jo lov å håpe da.....)

Jeg er enig!! Blir behandlet på en helt annen måte når folk vet.. får ikke bli me på noe, for hun "kan" vel ikke.. osv..! Tror jeg lar vær å si noe til etter oul, hvertfall..

Her skal jeg prøve å holde det skjult frem til o.ul :)

Jeg er enig!! Blir behandlet på en helt annen måte når folk vet.. får ikke bli me på noe, for hun "kan" vel ikke.. osv..! Tror jeg lar vær å si noe til etter oul, hvertfall..

Ååh,kjenner til den ja, men her er litt mer sånn - du kan bli med, men blir vel ikke så gøy for deg.. ;) eller folk sksl ha fest og 'holder' det 'henmelig' men inviterer samboern min.. ;)

Syns samtidig d er dumt å holde hemmelig, for det er absolutt ikke noe jeg skammer meg over, men vil ikke bli behandlet noe anderledes!!

Her vet alle jeg møterpå at jeg er gravid, er så dårlig at jeg ikke gidder skjule det, jeg er vel såpass voksen at jeg ikke blir behandlet noe anderledes av den grunn heller. Hadde jeg ikke vært dårlig hadde jeg holdt det hemmelig frem til uke 12. Offentliggjør det ikke på face før etter oul :)

Skjønner godt hva du mener.. Men denne gang er jeg jo "erfaren" mor, og har gått gjennom to graviditeter - så jeg vil nok bli fornærmet om noen skal komme her og fortelle meg hva som er lurt å gjøre og ikke gjøre..

Men på jobben må jeg nok holde det hemmelig en stund til. Begynner i helt ny jobb til fredag, og tror nok ikke det blir populært å poppe ut nyheten der med det første :( Så skal jobbe "ræva" av meg og vise hva jeg duger til før jeg forteller nyheten..

Back
Topp