Det kommer vel litt an på hvilken jobb man har og hvor mange ansatte det er der du jobber vil jeg si, i forhold til hvordan man fungerer på jobb. Vi er under 10 ansatte. Og ikke minst hvilket forhold man har til sjefen. Jeg hadde også en sa rundt uke 7. Jeg sa det til han midt i uke 5, (omtrent her jeg er nå også, men har ikke sagt noe enda), fordi jeg var så sykt trøtt og kvalm. Han ga meg en bamseklem og var veldig glad. Jeg jobber ca. 1 helg i måneden, med operativt arbeid (jobber i politiet) som jo kan utgjøre en risiko etter hvert. Jeg blir nok derfor «tvuvget» til å si fra tidligere enn mange andre. Jeg synes det var veldig kjipt å fortelle sjefen om sa, men han tok det veldig bra og var støttende. Det var i oktober og første gang jeg var gravid. Nå tenker jeg å ikke fortelle noe før nærmere uke 12 hvis jeg ikke blir avslørt før.. Er veldig trøtt og det er jeg sikker på at de merker hele gjengen... Så tar jeg en vurdering underveis i forhold til disse arbeidshelgene. Er jeg dårlig kan jeg bruke egenmeldingsdager... Dette ble en liten novelle, ser jeg... Beklager [emoji85]