Fortelle om graviditeten på julafta

AnoukS

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Hei:) Me skal fortelle om ungen på vesle julafta (til svigerfamilien) og julafta (min familie). Forslag til kva vi kan finne på?:)

Puslespill av ultralydbilde. Så må de pusle det sammen. Japan foto lager puslespill av hva du vil.

Det var vår plan, men klarte ikke vente så lenge :)

Takk for tips:)

I starten var det vanskelig å holde det hemmelig. Nå har me holdt det hemmelig så lenge at eg berre vil holde det hemmelig enda lenger;) Men me må vel fortelle det:p Er 17+5 på julafta (Håper eg)

Tenkte at lillemor skulle få ultralydbilde i pakkekalenderen sin. :) Så da forteller vel hun det til alle hun møter.

Hadde gjerne holdt det hemmelig for alltid, men er vel ønsketenkning å prøve å se for seg at hun ikke skal si noe videre. :p

Vi har pakka inn et UL bildet i en eske.

Vi har bestemt oss for å fortelle de vi feirer med, men kun om det dukker opp som tema :p
Er ‘bare’ 14+5 på julaften, så vil ikke rope det til hele verden enda.

Tenkte at lillemor skulle få ultralydbilde i pakkekalenderen sin. :) Så da forteller vel hun det til alle hun møter.
Hadde tenkt jentungen skulle fortelle det når vi fortalte familie, men det ville ho ikke ;) ho er bare fire da...

Her bestemte vi oss rett og slett for å fortelle mine for flere uker siden.
Rett og slett fordi vi feirer jul med de, og skulle noe gå galt veit de hvorfor jeg er nedfor.. (Litt pessimistisk kanskje)
Om ultralyden går greit på onsdag forteller vi det til hans familie, minus hans mor. Av personlige grunner vil han ikke si det til hu.
Resten av min familie får nok vite det i dåpen til nevøen min, 6 januar. Da er det vel umulig å skjule. :P

Siden storesøster er hos pappaen sin denne julaften forteller vi ho det før, også skal ho få et ultralyd bilde, håper ho lan visa det til mormor og mannen sin familie 8-) eller så sender vi bare ut en melding eller snap til mine søsken, vi er ikkje close:)

Jeg har kjøpt kopp og malt på med glass maling så står det stolt bestemor/bestefar til 5 (til hans familie,,, blir 5 barnebarn med han her)
Og til mine foreldre står det noe alla det samme bare flere barnebarn :)

Jeg har kjøpt julekuler hvor det står bestemor, bestefar, oldemor og oldefar på. Tenkte å gi det som tilleggsgave på julaften Med en lapp hvor det står "du skal bli". Håper de setter pris på det Skal på tidlig ultralyd 20 desember så tenkte å vise de ultralydbildene også, kanskje. Spørs hvordan reaksjonen er

Jeg har kjøpt "willow tree grandfather" figur til pappa, skal skrive: Til morfar - gleder meg til å bli kjent med deg! Hilsen *navn* ETA dd.mm.yyyy

Evt billigere er jo å gi bestefar-øl og klistre på UL bilde med samme tekst :)

Gir minichampis med bilde&tekst til brødre/svigerinnen ♡

Angrer litt på at vi ventet til i dag, for som forventet så ble hun ikke bare glad for å bli storesøster. Ble først glad, men så kom tankene om at da kom vi ikke til å være like glad i henne lenger osv. Hun ville ikke fortelle det til besteforeldrene i dag, for da ville det bli masse prat om det.

Ikke barebare å være enebarn i 9 år. :p Vi har nok en jobb fremfor oss.

Angrer litt på at vi ventet til i dag, for som forventet så ble hun ikke bare glad for å bli storesøster. Ble først glad, men så kom tankene om at da kom vi ikke til å være like glad i henne lenger osv. Hun ville ikke fortelle det til besteforeldrene i dag, for da ville det bli masse prat om det.

Ikke barebare å være enebarn i 9 år. :p Vi har nok en jobb fremfor oss.
Nåmmin. Er jo plass til alle barna i hjertet. Utvider seg for hvert barn og tantebarn man får :love7:love7

Nåmmin. Er jo plass til alle barna i hjertet. Utvider seg for hvert barn og tantebarn man får :love7:love7

Tror det er veldig naturlig å tenke litt sånn. Hun er ekstremt sensitiv og følsom av natur og tenker veldig mye på alt, så visste det kom.

Ser noen sammenligner det med å få beskjed om at det skal komme inn ei ny kone i ekteskapet. :p

Nå har hun fortalt det da. Tror det gikk bra. :p

Tror det er veldig naturlig å tenke litt sånn. Hun er ekstremt sensitiv og følsom av natur og tenker veldig mye på alt, så visste det kom.

Ser noen sammenligner det med å få beskjed om at det skal komme inn ei ny kone i ekteskapet. :p

Nå har hun fortalt det da. Tror det gikk bra. :p
Håper det. Og når hu får vent seg til tanken blir det nok bedre :)

Back
Topp