Fortelle offentlig tidlig?

Hekk2018

Flørter med forumet
Heisann:)
Imorgen skal jeg på TUL, 9+3(ifølge preglife appen). Vi har fortalt veldig mange rundt oss at vi er gravide, alt for mange føler jeg:woot:
Nå lurer jeg litt på å dele offentlig imorga etter TUL om alt er i orden:)
Men det er jo ganske tidlig da:oops:

Hvis alt er bra på ul tror jeg ikke det er noe større risiko nå enn om 3 uker så det er bare å rope ut hvis dere føler for det [emoji173][emoji173][emoji173]

Gjør det dere føler for :)
Om du deler offentlig, bør du tenke gjennom om du synes det er greit å dele offentlig også om det, mot formodning, skulle gå gale veien. Selv synes jeg ikke det er noe problem med deling av triste nyheter på typ facebook [emoji173]️[emoji4]

Gjør det som føles riktig for dere [emoji173]️

Jeg personlig har aldri delt graviditetene mine offentlig, og først sagt noe (feks på fb) etter at barna var født. Ikke fordi det på noen måte var hemmelig, men fordi jeg var mye redd og bekymret for at det skulle gå galt/være noe galt og syntes det var best å "holde det for meg selv" - i den grad det er mulig da [emoji85]

Jeg er 7+1 i dag og her vet mine to andre barn det allerede. Syntes det faktisk var litt vemodig å fortelle de det, men de fortjener å vite hvorfor jeg kaster opp og ikke orker så mye som før. Har ikke bestemt oss for når vi skal fortelle det offentlig, er kun de nærmeste som vet det nå. Føles det riktig for dere er det jo ikke noe å holde tilbake på :)

Back
Topp