Fortelle nyheten

Trollemor2017

Andre møte med forumet
Er det flere enn meg som ikke har fortalt det ennå? Jeg synes det begynner å bli vanskelig å skjule. Men ser i grunn smellfet ut [emoji15] Enorm mage.. Er i uke 13 + 4.

ja, vi skal fortelle kommende storebror på fredag og min familie på søndag. uke 12 nå. (ble satt tilbake en uke på tul i går)

Her har vi delt det med noen her og der bare:)
Har blandt annet ikke fortalt det til foreldrene mine enda.. har ikke noe godt forhold til dem, og er ikke noe jeg bare vil rope ut mellom to krangler.. men er flere som har gjettet det nå, så spørs bare om det ikke er offentlig ganske snart:p

Fortalte til familien etter tul i uke 12.. ungene sørger for å spre det videre [emoji23]

Vi har ikke fortalt noen enda[emoji5]
Er 12+0 imorgen ifølge mine egne beregninger. Men er snart 13+0 ifølge lege og jordmor[emoji85] Tenkte vi skulle fortelle familiene våre i løpet av helgen[emoji173]️ Var på TUL i uke 9 og så at alt var bra[emoji5]

Har fortalt min side av familien og venner nyheten, mens samboeren vil vente med å fortelle han familie og venner.. litt kjipt, for vi bor ikke i nærheten av min familie eller mine venner, kun hans familie, venner og felles venner her, så føler ikke jeg har noen jeg kan møte og prate med/shoppe med.
Men samtidig så har jeg tenkt at det er gjerne greit å vente så lenge som mulig, for er egentlig nok mas fra min familie nå [emoji28] tenker det blir å fortelle når det ikke er mulig å skjule magen lenger [emoji4]

Back
Topp