Fortelle nyheten

Megogdeg2

Andre møte med forumet
Heisan
Når og hvordan tenker dere og fortelle nyheten?
Jeg er så usikker på det,og kjenne at helst har jeg ville sakt noe med en gang ;) men skal jo ikke det..
Jeg jobber som miljøarbeider og har en jobb med brukere som kan bestå av utagering,men synes d er så tidlig å si noe til arbeidsgiver også,hvordan ville dere gjort det? Er jo mulighet for og slippe de som er mest utagerende.

Ha en topp dag,og takk for svarxsmile3

Vi tenker å vente til vertfall uke 12 når det gjelder familie og venner. Ift. arbeidsgiver tenker jeg at jeg må se formen an de neste ukene.. Hadde jeg hatt en jobb som din så ville jeg kanskje fortalt det tidlig for å slippe de mest utagerende brukerne. Bare for å være på den sikre siden.. Men du må nesten kjenne på hva som føles riktig for deg [emoji4]

Heisan
Når og hvordan tenker dere og fortelle nyheten?
Jeg er så usikker på det,og kjenne at helst har jeg ville sakt noe med en gang ;) men skal jo ikke det..
Jeg jobber som miljøarbeider og har en jobb med brukere som kan bestå av utagering,men synes d er så tidlig å si noe til arbeidsgiver også,hvordan ville dere gjort det? Er jo mulighet for og slippe de som er mest utagerende.

Ha en topp dag,og takk for svarxsmile3

Jeg sa det til lederen med en gang, for å slippe den verste utageringen her. Det sies at utagering ikke kan skade før etter uke 12, så du må nesten bare kjenne på det selv [emoji5] jeg vil hvertfall prøve å unngå de verste situasjonene [emoji5]

Tror nesten du må vurdere selv utifra evnt stressnivå osv. Fysisk sett så skal det vel ikke være noe problem enda, men om du er i tvil så snakk med lege eller jordmor.
Her har jeg allerede sagt det til sjefen, pga løsemidler og nulltoleranse, så jeg får ikke jobbe noe. Sier det til de som spør meg ang jobb, siden jeg egentlig var på vei tilbake i jobb etter sykemld, men sier også at de ikke skal si noe videre fordi det er så tidlig

Jeg vil se et hjerte som slår først:) jo lenger jeg klarer å vente med å fortelle det til familie og venner, jo bedre:)

Her har vi fått første kontroll hos jm i midten av september, da er jeg 10 uker på vei. Vi tenker å fortelle de nærmeste når vi får svar på prøvene osv.

Jeg jobber med rehabilitering innenfor psykiatri og har ventet med å fortelle sjefen i tilfelle vi skulle miste tidlig. Men nå er jeg 6+2 uker på vei og ettersom sjansen for SA har gått ned skal jeg fortelle sjefen på mandag.

Vi håper litt å klare å vente hvertfall til uke 12 med å forteller til familie og venner.
Har fortalt det til tre kollegaer, så da får jeg hvertfall luftet ut litt tanker og glede og sånn der [emoji3]

Men jeg tenkte litt å finne noe som kommende mormor kan strikke og fortelle på den måten. Kanskje noe samme måte til kommende farmor.

Skal til legen på mandag og måle HCG-stigning pga en liten blødning på onsdagen. Hvis det ser bra ut så tror jeg kanskje vi sier det til svigers til uka igjen. :) går det galt så er det ikke fordi jeg sa det iallfall :)

Jeg har sagt det til de jeg jobber sammen med.. For å slippe unna bæsjebleiene og slikt, klarer det IKKE uten å brekke meg, i værste fall må jeg spy :arghh:

Eller skal vi på tidlig ul på fredag, så får vi se hva vi finner ut da :) mannen vil absolutt vente til uke 12, men jeg vil jo bare rope det ut til hele verden xsmile9

Back
Topp