Fortelle nyheten

Megogdeg2

Andre møte med forumet
Heisan
Når og hvordan tenker dere og fortelle nyheten?
Jeg er så usikker på det,og kjenne at helst har jeg ville sakt noe med en gang ;) men skal jo ikke det..
Jeg jobber som miljøarbeider og har en jobb med brukere som kan bestå av utagering,men synes d er så tidlig å si noe til arbeidsgiver også,hvordan ville dere gjort det? Er jo mulighet for og slippe de som er mest utagerende.

Ha en topp dag,og takk for svarxsmile3

Vi tenker å vente til vertfall uke 12 når det gjelder familie og venner. Ift. arbeidsgiver tenker jeg at jeg må se formen an de neste ukene.. Hadde jeg hatt en jobb som din så ville jeg kanskje fortalt det tidlig for å slippe de mest utagerende brukerne. Bare for å være på den sikre siden.. Men du må nesten kjenne på hva som føles riktig for deg [emoji4]

Heisan
Når og hvordan tenker dere og fortelle nyheten?
Jeg er så usikker på det,og kjenne at helst har jeg ville sakt noe med en gang ;) men skal jo ikke det..
Jeg jobber som miljøarbeider og har en jobb med brukere som kan bestå av utagering,men synes d er så tidlig å si noe til arbeidsgiver også,hvordan ville dere gjort det? Er jo mulighet for og slippe de som er mest utagerende.

Ha en topp dag,og takk for svarxsmile3

Jeg sa det til lederen med en gang, for å slippe den verste utageringen her. Det sies at utagering ikke kan skade før etter uke 12, så du må nesten bare kjenne på det selv [emoji5] jeg vil hvertfall prøve å unngå de verste situasjonene [emoji5]

Tror nesten du må vurdere selv utifra evnt stressnivå osv. Fysisk sett så skal det vel ikke være noe problem enda, men om du er i tvil så snakk med lege eller jordmor.
Her har jeg allerede sagt det til sjefen, pga løsemidler og nulltoleranse, så jeg får ikke jobbe noe. Sier det til de som spør meg ang jobb, siden jeg egentlig var på vei tilbake i jobb etter sykemld, men sier også at de ikke skal si noe videre fordi det er så tidlig