Fortelle nyheten

babylight

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Da har jeg fortalt nyheten til mine foreldre:-) lagde en quiz gjennom Kahoot.it med mange babyrelaterte spørsmål, siste spørsmålet var "Er jeg gravid?" Og mamma utbrøt med litt gråt og masse latter "For en måte å fortelle det til foreldrene sine på!"
Hehe.. litt morsomt å skille seg ut!:-D

Nei så krativt! Såååå gøy :D jeg kom bare opp med testene på julaften og sa jeg måtte fortelle de noe. Så kom det noen tårer :D

Da har jeg fortalt nyheten til mine foreldre:) lagde en quiz gjennom Kahoot.it med mange babyrelaterte spørsmål, siste spørsmålet var "Er jeg gravid?" Og mamma utbrøt med litt gråt og masse latter "For en måte å fortelle det til foreldrene sine på!"
Hehe.. litt morsomt å skille seg ut!:-D

Den var ny og veldig kreativ :hello2

Denne gangen vil vi vente litt med å fortelle det, håper iallefall jeg klarer å holde meg til jeg er 2 måneder på vei:P Men er ikke så god på sånne kreative ting, så vil gjerne ha tips:)

Denne gangen vil vi vente litt med å fortelle det, håper iallefall jeg klarer å holde meg til jeg er 2 måneder på vei:P Men er ikke så god på sånne kreative ting, så vil gjerne ha tips:)
Sist gang jeg var gravid lagde vi en "ordrebekreftelse".. dessverre mistet jeg den gangen :-(
b62228d4a92cb074af2ab7f583e6912b

Back
Topp