Fortelle nyheten til storesøsken

Har sagt det, men storesøskene er 16 og 13 :-) og har vært involvert i IVF-prosessen hele tiden!!

Venter til uke 11-12. Min 4åring kommer til å fortelle det til alle han møter, så vi vil vente til det er ok at alle får vite på det :)

vil vente en stund. stakar lille er fortsatt knust etter vi mistet forrige gang. da fortalte vi i uke 16

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

vil vente en stund. stakar lille er fortsatt knust etter vi mistet forrige gang. da fortalte vi i uke 16

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Såå fælt! Det er ikkje lett for noken å miste, verken store eller små! Håpe det klaffe heile veien denne gongen!!

Vel, me blir ikkje å fortelle de endå i alle fall. Venter i alle fall til veke 12, om ikkje lengre :)

Jenta vår er bare 2 1/2 så vi venter til det er greit at resten av verden får veta da :-p

Her vet storebror det :) han er 2 1/2 :-) gleder seg kjempemasse, går og koser babymagen, legger bamse i senga mi som lillebror skal ha:-)

Vi vil på oul først vi :) Har lyst til å vite kjønn først, så vi kan snakke om babyen som lillebror/søster med en gang :)

Vi kommer til å vente lenge, ventetia blir laaang for en 3 åring .. Så prøver å vente i det lengste her..

Storebror er bare 1,5år så her har jeg sagt at det kommer en baby ;) han er så liten enda at han ikke skjønner helt, men smiler fra øre til øre når jeg viser bilder av en baby :)

venter på lillebror/søster 25.01.14

Selv om jeg fortsatt ikke vet hvor langt jeg er på vei(venter på UL) har vi fortalt han det. Han var så glad at han kysset telefonen og nesten gråt da jeg ringte hjem etter å ha vært hos legen. Han er fire år. Han fikk beskjed om å ikke si det til noen, men han sa det til ei jente i bhg.

Så søøøt:) Bare lillebror som er aktuelt eller? Hehe, de er herlige de små.

Tror vi venter litt her med 3-åringen.. Får se det litt an:)

Her vet de aller aller fleste det.... Mest på grunn av at jeg spyr hele tia... Ligger strekk ut hele dagen.. Så vanskelig å holde skjult. Pluss storebror hr sagt det til sin pappa- så hele hans slekt vet det, Hehe ;-) (er skilt) ;-)

Mini er bare 17mnd, og snakker ikke noe. Ikke skjønner han så mye av det bror greiene heller, men blir nok å forklare mer etterhvert. Men de fleste rundt oss vet om det. Er også helt ubrukelig på dagen, og har fått mage. Så kan ikke holde det skjult så lenge uansett :)

Her venter vi til vi er sikker på at alt er vel. Selv om eldstemann har sagt med et lurt smil at jeg har baby i magen....
De får med seg det meste :)

Her fikk kommende storebror vite det tidlig, siden man lå strak ut med kvalme, å do besøk! Morsomt at han reagerte med å si at han skal bli dobbel storebror, faren skal visst åsså få en liten en! (Er ikke sammen med samme far lenger) :) endelig 12 uke, så no er det ikke så nøye lenger tenker jeg!

Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3

Back
Topp