Fortelle nyheten til sjefen på mail?

GlaJenta88

Elsker forumet
Altså, jeg har i lang tid planlagt å fortelle nyheten til sjefen idag, fredag, etter tidlig ultralyd igår torsdag. Dette både fordi jeg vil informere arbeidsgiver før kollegaer (som jeg tenker skal få vite det på møte førstkommende onsdag) og før venner (på fest på lørdag). Men, nå har sjefen avspasert disse dagene! Daa ble jeg litt usikker. Samtidig som jeg tenker at dette ikke handler om å få gratulasjoner, lykkeønskninger, klapp og klem, kun informasjon i fht at det fortsatt er tidlig i svangerskapet. Ser ikke for meg noen grunn til at jeg skal bli sykmeldt i disse siste ukene før ferien heller, så det er heller ikke direkte praktisk. Er det rart å skulle informere om noe slikt over mail?

Tenker at det går heilt fint, hensikten er vel å informere sjefen før resten av kollegaene og då må det vel vere innafor :happy:

Det burde være innafor. Jeg har dog verdens største idiot til sjef så han hadde sikkert blitt dritsur for å få det på mail! Men har du en normal og grei sjef burde det jo være ok? :)

Det må vel gå helt fint :)

Er jo bare å skrive at du hadde du tenkt å fortelle han/hun det på jobb i dag, men ser at h*n avspaserer og har fri, så du sender en mail i stedet. Siden du ville at h*n skulle få vite det først.

Back
Topp