Fortelle nyheten til besteforeldre

Billiboo

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 13+1 i dag og tenker at vi snart må fortelle det til besteforeldre. Vil gjerne gi en korg med baby overraskelser eller noe, noen som har gjort noe lignende? Første barnet [emoji4]

Jeg er i uke 13+1 i dag og tenker at vi snart må fortelle det til besteforeldre. Vil gjerne gi en korg med baby overraskelser eller noe, noen som har gjort noe lignende? Første barnet [emoji4]
Ved første barnet så fikk kommende besteforeldre og våre søsken (totalt 3 "besteforeldrepar" og 2 søsken da vi har et søsken hver) hver sin vinflaske med hjemmelaget etikett på som fortalte budskapet![emoji4] Veldig godt tatt i mot og en morsom gave og overrekke [emoji4]

Denne gangen så fikk de samme personene hvert sine fine hjerte med flott tekst på [emoji4] Kan henges på juletre eller en krok om man vil[emoji4] de ble veldig fornøyde denne gangen også og likte godt hjertet [emoji4]

Med første fikk besteforeldrene pakke opp hver sin t-skjorte der det sto «verdens beste bestefar» og «verdens beste bestemor». Mannen min filmet mens de åpnet opp. Fantastiske reaksjoner, fint å ha på film ❤️

Med første fikk noen sånne «verdens beste bestefar»-kopper, og resten som årets påskenøtt på påskeeggutdeling [emoji23] denne gangen fikk storebroren fortelle det med storebror-T-skjorte :-)

Noen her ikke tipset om å gi strikkepakke til hentesett om man har strikkeglade besteforeldre :-)

Første gang fortalte vi det bare, vi var nervøse nok på hvordan reaksjonene kom til å bli da vi bare var 19 år. Fikk heldigvis positiv reaksjon fra de fleste.

Denne gangen bestilte vi en bok der det sto "(navn) skal bli storebror" så lot vi lillegutt gå å vise boken frem til besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler. [emoji173]

Back
Topp