Fortelle min mor og søster om graviditet

Anni94

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Hei,

Ettersom jeg har "julefeiring" med familien min i helga og vi ikke har noen småbarn på mor sin side er kaffi baileys et fast innslag allerede til tre nøtter til askepott på "julaften". Jeg bor langt unna familien min, og ser de dermed ikke sååå ofte. Jeg vet at min mor aner ugler i mosen hvis jeg takker nei til baileys eller øl til julemiddagen så vi ønsker å fortelle det allerede i morgen 4+2 :)

Noen kjekke måter å fortelle dette til min mor og søster på 20?

Åh, det er så mange morsomme måter å fortelle det på! Først og fremst fikk jeg lyst på øl og Baileys nå :hilarious:

Men, kanskje du kan vise bildet av test? Pakke den inn ? Lage en gåte med bilder som de må løse ? Hvor kreativ er du? Eller bare sånn har dere hørt at "barnefar" skal bli pappa? Da må de tenke seg om:angelic:

Åh, det er så mange morsomme måter å fortelle det på! Først og fremst fikk jeg lyst på øl og Baileys nå :hilarious:

Men, kanskje du kan vise bildet av test? Pakke den inn ? Lage en gåte med bilder som de må løse ? Hvor kreativ er du? Eller bare sånn har dere hørt at "barnefar" skal bli pappa? Da må de tenke seg om:angelic:
God ide! Kanskje jeg skal lage en rebus! I enden av rebusen finner de en positiv test :) kanskje digital 2-3 hvis jeg får det i morgen!

Når jeg ringte min mor sa jeg: hei mormor ;) da tok det litt tid før hun skjønte det :p

Når jeg ringte min mor sa jeg: hei mormor ;) da tok det litt tid før hun skjønte det :p
Hehe så kult! Dette er jo første barnebarn og oldebarn på min side, og barnebarn på hans side så det er jo litt stas :) vurderer å gjøre det litt mer casual som deg, med å si at jeg ordner kaffi baileys til gjengen, og har skriften mamma og pappa på koppene våre, eller bestemor og tante til de to uvitende. Så får vi se hvor lang tid det går før de ser det!

Hehe så kult! Dette er jo første barnebarn og oldebarn på min side, og barnebarn på hans side så det er jo litt stas :) vurderer å gjøre det litt mer casual som deg, med å si at jeg ordner kaffi baileys til gjengen, og har skriften mamma og pappa på koppene våre, eller bestemor og tante til de to uvitende. Så får vi se hvor lang tid det går før de ser det!
Det var jo en kjempe ide :D

Ble kopper med baileys, men min søster ville selvfølgelig ikke ha, men fikk servert til min mor, de ble begge kjempeglade:)

Pakka inn kopper til far og stemor som de åpna idag på "julaften" med den familien, de begynte begge å gråte av glede!

Så nå krysser vi hvertfall fingrene for at alt går bra :Heartred

Back
Topp