Fortelle mannen

LykkeligRose

Glad i forumet
Flere som venter med å fortelle mannen for å gi en overraskelse som gave, eller fortalte dere det med en gang?

Fortalte det med en gang. Vanskelig å holde hemmelig med kvalme og plutselig sans for doughnuts ;)

Fortalte det 3 dager etter positiv test. Skulle egentlig vente litt for å fortelle det på julaften men holdt på å spy når vi var på butikken i går så måtte forte meg frem for å finne en pose. Og da skjønte han det :D

Jeg har ikke fortalt det til mannen enda. Jeg fikk positiv test i går, og vi har huset fullt av familie så det har ikke passet enda. Mulig jeg husker det til ham i morgen kveld, når vi har lagt oss

På julaften begynte jeg å brekke meg da bikkja kom inn fra regnet. Våt hund er den verste lukta jeg vet, og det var plagsomt i de to andre svangerskapene. Da sa mannen min: du er sikkert gravid igjen.. Så nå får jeg vel gi han rett i det

Jeg tror jeg skal ta på minsten en smekke hvor det står "jeg skal bli storesøster" til lunsj i dag.

Jeg fortalte det når den digitale viste Gravid :) alikevel så sto han og stirret litt på den, før jubelen slapp løs :)

Fortalte med en gang. 7 dpo, var ingen tvil :) Han visste jo at vi kom til å få positiv test eller besøk av tante rød denne uken.

Jeg fortalte det med en gang. Hadde egentlig planlagt en liten overraskelse, men den er i Oslo og vi er på ferie i Trondheim. Så da orket jeg ikke vente :P

Her gjorde jeg det veldig enkelt denne gangen, jeg ga ham testen og sa godt nytt år (var på nyttårsaften) :)

Jeg tok testen på morgenen IKM-dag (bruker alltid å få mens natt til IKM-dag, men den var ikke kommet). Når den viste positiv ble jeg sjokkert og satt ut, så jeg løp bare inn på soverommet og ga testen til mannen. Han skjønte ingenting med det samme. Lite planlagt graviditet, for å si det sånn :p

Jeg fortalte det samme dag som jeg tok testen. Var svakt positiv test, så måtte ha hjelp til å se om det var to streker :) måtte kjøpe digital test dagen etter får å være sikker.

Jeg fortalte det etter et par timer. Jeg skrev :Heartred Termin :Heartred på riktig dato i den nye kalenderen og gikk og vekte han. Han skjønte ikke helt hva jeg prøvde å få frem til. Haha, veldig trøtt! Men da han skjønte det hoppa han nesten opp av senga, klappa med henda og bare "er du gravid". Han var kjempeglad.

Som sist ønsket han en ordentlig bekreftelse med CB digital som viser "gravid og ukeantall" så kjøpte det dagen etter - og ja, jeg var gravid! CB+ er fin sånn. Hadde allerede tatt 5 tester, så var ganske sikker ;)

Gleder meg til mandag, da skal jeg ringe legen :love7

Godt at det er flere som har menn som ønsker CBD 'bekreftelse'!:happy7
Fortalte samboeren det når han kom hjem fra jobb samme dag som positiv test, hadde planlagt å gjøre en stor ting ut av det men når jeg så han datt det bare ut av meg!

Jeg tok testen på morgenen IKM-dag (bruker alltid å få mens natt til IKM-dag, men den var ikke kommet). Når den viste positiv ble jeg sjokkert og satt ut, så jeg løp bare inn på soverommet og ga testen til mannen. Han skjønte ingenting med det samme. Lite planlagt graviditet, for å si det sånn :p

Omtrent det samme som meg, klarte ikke å dy meg så vekte gubben. Han var ikke våken så fikk ikke med seg så mye med engang, det kom litt etterhvert. Brå start på dagen haha

Back
Topp