Fortelle jobben?

KajaSH

Glad i forumet
Jeg jobber med utagerende mennesker og tenkte å si det senere, men bør jeg bare si det?
Vil liksom ikke tilfelle jeg mister igjen !:/

Dersom det er vanlig at du opplever vold og lignende på jobben ville jeg sagt det. Eller, kan du snakke med tillitsvalgt eller noen du stoler på?

Dersom det er vanlig at du opplever vold og lignende på jobben ville jeg sagt det. Eller, kan du snakke med tillitsvalgt eller noen du stoler på?

Fortalte det jeg! Stoler heldigvis på sjefen min;)
Ho bare lo siden det bare er en måned siden jeg mistet!:-p
Så da blir det møte med kommune jordmor for tilrettelegging !:-D

Supert. Håpte egentlig at du ville fortelle.

Tenker at jeg kanskje må fortelle min egen sjef, men det er på grunn av ekstrem trøtthet. Mulig jeg må få til tilrettelegging på et vis, men vet ikke hvordan..

Supert. Håpte egentlig at du ville fortelle.

Tenker at jeg kanskje må fortelle min egen sjef, men det er på grunn av ekstrem trøtthet. Mulig jeg må få til tilrettelegging på et vis, men vet ikke hvordan..

Hva jobber du med?
Jeg har ikke noen symptomer egentlig så er bare pga slag jeg blir tilrettelagt!:-p

Jeg har kontorjobb. Derfor ikke lett å snakke seg til avtaler ettersom det burde være enkelt. Men jeg blir usaklig trøtt og har null overskudd.

- using BV Forum mobile app

Fy som jeg gruer meg til å si det på jobben. Begynte i et årsvikariat 1. august som varer ut juli, men ville mest sannsynlig blitt forlenget et år til. Og nå må de finne ny person midt i året...:/ De snakket nettopp om å dele ut prevansjon til personalet for å unngå alle graviditeter hehe :P (de sa det som en spøk da, da det var ei som hadde blitt gravid på ny i svangerskapspermisjon) Men da de sa det, så var jeg med i samtalen og hadde lyst til å gjemme meg langt borte hehe :)

Vi er de to eneste i stort kontor som har en type stilling. To andre som satt i samme type stilling har nettopp blir sagt opp. Det må være to stykker. Så dette blir interessant når det kommer til å fortelle. Men jeg er lykkelig og glad for det så de kan si hva de vil. Kollegaen vil bli mest skuffet, spesielt siden hun selv har to barn og ikke vil ha flere.

Jeg også gruer meg som ett uvær! Har nettop skiftet avdeling på samme arbeidsplass og driver å syker meg opp til å fortelle det :-(
Blir tullet med utdeling av p-piller hos oss også :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fy som jeg gruer meg til å si det på jobben. Begynte i et årsvikariat 1. august som varer ut juli, men ville mest sannsynlig blitt forlenget et år til. Og nå må de finne ny person midt i året...:/ De snakket nettopp om å dele ut prevansjon til personalet for å unngå alle graviditeter hehe :P (de sa det som en spøk da, da det var ei som hadde blitt gravid på ny i svangerskapspermisjon) Men da de sa det, så var jeg med i samtalen og hadde lyst til å gjemme meg langt borte hehe :)
Er i akkurat samme situasjon. Untatt det at d3 skal gi oss prev. :-P

Jeg jobber på en kiosk og har allerede fortalt min sjef :-) Vi har et veldig gost forhold og hun har mast lenge på om det blir en nr 2 snart:-) Føler det er greit å være tidlig ute siden jeg var så dårlig sist.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Back
Topp