Fortelle jobben?

Juni08/mars2013

Flørter med forumet
Når har dere tenkt å fortelle jobben det? 

Jeg har lyst å fortelle det til hele verden, men vi skal prøve å holde det hemmelig fram til jul.
Så vi får se om jeg blir dårlig eller om formen blir like bra som nå. Blir jeg dårlig forteller jeg det tidligere

Når ryggen sier stopp  Jeg løfter en del på jobb, og er redd jeg må gi meg med det snart.

Jeg er enda i permisjon, begynner den 14.nov. Tenkte jeg skulle fortelle det i januar en gang. Om jeg ikke må før for andre grunner. Dem fant det ut i uke 9 i fjord, da jeg kasta opp på jobb, å dem ville sende meg hjem med omgangsyken :P 

Veit ikke helt ennå, er sykemeldt pga noe annet uansett, og skal ikke tilbake i jobb før tidligst januar uansett. Så sier i alle fall ikke noe før det har gått 12 uker og jeg veit ganske sikkert at alt går bra.

Sjefen min veit det, men vi er så gode venninner fra før av så syns ikke det var så farlig. :)
Er så trøtt og uopplagt at det er greit å ha en grunn.

Jobber ikke hundre prosent, da jeg skriver masteroppgave. I tillegg er formen min(foreløpig) fin, så venter lengst mulig.. Kanskje uke 20, tenker jeg dersom formen tillater det. En del tunge løft hos meg også..

over jul en gang tenkte jeg..

Nå har det seg sånn at jeg begynner i ny jobb 2. januar. Så jeg er virkelig usikker på hva jeg skal gjøre :/Sist svangerskap så ble jeg sykemeldt tidlig pga bekkenløsning, men nå har jeg en helt annen jobb, så jeg hper jeg kan jobbe helt til jeg går ut i permisjon!!!!!

Back
Topp