Fortelle jobb

Har dere fortalt jobben enda? Eller når eventuelt tenker dere å fortelle?:)
Jeg har fortalt nærmeste leder og de jeg jobber tettest med. Er leder og litt usikker om jeg forteller det til «folka mine» etter toul eller venter til etter svar på NIPT, tror nok jeg venter til etter NIPT svar foreligger.. Har TOUL når jeg er 13+3 :)

14+4 og ikke fortalt enda. Men tror jeg sier det til min nærmeste kollega denne uka eller neste, og så sjefen min i løpet av noen uker.

Jeg fortalte det til nærmeste leder rett før påske pga. behov for tilrettelegging. Frykter at «katten er ute av sekken» ganske snart, da det er vanskelig å skjule magen :bag:

Jeg starter i ny jobb i neste uke - er da 14+5, tenker at jeg venter et par uker før jeg forteller det der.

Er også løpeinstruktør og sa ifra til leder der i dag ⭐

Sa ifra på forrige jobb også - nokså tidlig ( uke 10-11) fordi jeg var uvel og trengte tilrettelegging med hjemmekontor, hadde siste dag der i forrige uke

Jeg jobber med min far, og har fortalt han det siden jeg har vært ganske dårlig den siste måneden. Tenker å fortelle sjefen min om det etter TUL, mest fordi jeg er eneste som kan jobben min og en vikar trenger lang opplæringstid. Ellers var forrige svangerskap et risikosvangerskap, med 90% sjanse for å få det igjen denne gangen, så jeg antar at det blir igangsettelse enten på eller før termin.

Back
Topp