Fortelle jobb?

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Når må man gi beskjed på jobb tro?

Teamlederen min på jobb kommenterer stadig hvor sliten jeg er (var dagen før) og at jeg såg trøtt ut. Det kan jeg lett bortforklare med at vi har et stort prosjekt i hagen som opptar mye tid på kveldene, men sannheten er jo at jeg i det siste har vært kjempetrøtt pga babyspiren i magen. Slik var det sist graviditet også, stuptrøtt hele tiden. Det er jo ganske dumt at teamleder tror at jeg jobber så mye i hagen at det går utover kvaliteten på mitt arbeid på jobb og at jeg ikke er helt med på jobb. Dilemmaet er bare: når bør/kan/må/skal jeg fortelle det til teamlederen? Er litt vel tidlig med uke 5 eller? Syns jo det er dumt når de snakker om meg på kontoret fordi jeg er så sliten... Og så rett etter oppstart, starta der sist uke!

Du MÅ ikke fortelle noe før det er 3 måneder igjen til permisjon.

Jeg opplever det samme som deg, er stuptrøtt og egentlig ikke så altfor motivert i jobben som jeg starta I på mandag. Men tenker for min del at det er tidsnok å fortelle når jeg har bikka 12 uker og heller forklare da at jeg har vært litt utafor pga spiren i magen.

Back
Topp