Fortelle hemmeligheten til familien

Hillra

Flørter med forumet
Har dere noen morsomme tips til hvordan vi kan fortelle til svigermor at frøkna skal bli storesøster? Mine foreldre vet det allerede. Frøkna sa "baby" helt uten videre så da fikk vi fortalt det, hehe.

Vurderer å lage kake og skrive det på den. Har også vurdert "verdens beste storesøster" t-skjorte, men rekker ikke å få tak i det til helga. Noen andre forslag? :)

Har dere noen morsomme tips til hvordan vi kan fortelle til svigermor at frøkna skal bli storesøster? Mine foreldre vet det allerede. Frøkna sa "baby" helt uten videre så da fikk vi fortalt det, hehe.

Vurderer å lage kake og skrive det på den. Har også vurdert "verdens beste storesøster" t-skjorte, men rekker ikke å få tak i det til helga. Noen andre forslag? :)
vi kjøpte to hvite bodyer, skrev "besto" og "besten" på de med svart tusj til klær, pakket de fint inn i silkepapir å laget en fin gaveboks med sløyfe rundt. De ble overlykkelige :)

Du kan jo kjøpe drikke flaske eller matboks hvor det står storesøster på. ;)
Eller en liten bamse hvor den har t-skjorte som det står verdensbeste storesøster på.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte kopp til lillebroren min der det stod "Verdens beste onkel" og så ga vi den ved middagsbordet hos foreldrene mine :) Meeeen den tok flere dager på å komme i posten. Det finnes jo flere ting som man får kjøpt i butikker, flere nevnt over. Vet at Kremmerhuset har kopper der det står bestemor og bestefar, men siden de allerede er det så er vel noe storesøster-greier bedre :) Håper du finner noe!

Spørs om jeg får ta en shoppingrunde en dag.. I tillegg til kremmerhuset, har de kanskje en del sånt på bokhandler også?

Tar gjerne i mot fler tips altså :) Og tusen takk for de jeg har fått :)

Forrige gang troppa 3-åringen opp på familiesamling med "jeg skal bli storebror!" - genser. Var morsomt å se reaksjonene, og hvor lang tid det tok før folk så det! :P men den gang gikk det galt, så føler den måten er oppbrukt. Tror vi venter til UL i uke 12-13, og viser dem bilde rett og slett ;)

Storesøster smikke fra princess? :-) Eventuelt skirve på en hvit body:Frem til april er all oppmerksomhet kun på meg, eller kvir meg til å måtte dele oppmerksomheten fra April av eller noe lignede. eller fire gaver. Første er noe som begynner på b (brus, bollder) andre begynner på A (appelsin) neste på B igjen så Y så skjønner de ingenting når de åpner så sier dere at de må sette sammen første bokstav av hver gave om du skjønner B, A, B,Y !! :-D

Jeg skrev på en hvit t-shirt: "jeg skal bli storesøster"
vi tok på datra vår denne når besteforeldrene kom på besøk.

:)

Back
Topp