Fortelle hele verden?

Bergen89

Glad i forumet
Januarhula 2014
Mange her som har fortalt det til alle, for eksempel på statusen på facebook?

Jeg er så stolt jeg vil fortelle det til hele verden, men jeg har klart å holde det med de nærmeste hittil. bestemte meg for å vente til etter ultralyden for å være sikker :P og det er på onsdag :D jiiiippi!

tenkte kansje å si det på en litt morsom måte, noen som har noen ideer? eller noen forslag til hvordan du vil gjøre det/har gjort det? :D

:wav

Jeg var veldig ivrig på å fortelle det på Facebook tidligere, men vi har bestemt oss for å ikke skrive noe på Facebook. Men vi legger ut et bilde når lille er født tenkte vi.

Venter et lite gull i februar 2014!

Har kun sakt det til di nærmeste, kommer ikke til å skrive noe på fb før etter fødselen :p.. Slik gjorde vi det med minsten også.
Har en del komplikasjoner og det hadde jeg sist også, så da føler jeg ikke for å dele det med resten..

Lagt det ut på instagram og blogg, men ikke Facebook (etter mannens ønske). Legger først ut bilde der når h*n er født.

Termin 1.februar 2014

Ikke publisert noe på face, men de fleste som omgås meg vet det.. Begynner og vises ganske godt og, så vanskelig å holde skjult.

16.02.14 <3

de vi møter får vite det.. blir ikke facebook.. ennå uhvertfall.. la ut bilde i uke 19 sist, men får se.. har ikke oul før 21+5 denne gangen så blir uansett ikke noe før da..

Jeg la ut dette bilde på face forrige uke

1377515325047.jpg

Og dette dagen etter på

1377515351468.jpg

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma★

Har ikke fortalt noe på facebook etc og kommer heller ikke til å gjøre det. Familie, venner og kolleager vet alle om det, synes det holder. :)

Termin 9. februar med første frøet:)

Bytt profilbilde ditt med bilde av en bolle i ovnen ;) så ei ann venninne som gjor det på Facebook å fikk mye respons ;)

Vi har ikke annonsert det på Facebook. Usikkert om vi gjør det i heletatt.. De vi omgås vet det :)

Har ikke annsonsert det på facebook, og er litt usikker på om vi kommer til å gjøre det.
Mulig at jeg skifter profilbilde når magen har blitt skikkelig synlig så får de som legger merke til det kommentere det :)

Har fortalt det til de som jeg føler for å fortelle det til, så får det ellers bare gå rykter om det.
Bor ikke i hjemmetraktene så det hadde jo vært gøy å gi folk et lite sjokk neste gang jeg er hjemme på besøk med stooooor babykul ^^

Vi kommer ikke til å annonsere noe på facebook, har ikke behov for at alle der skal vite det. De vi vil får tidsnok med seg nyheten ;)

Termin 27/2-14 med første frø <3

Vi har ikke annonsert noe på Facebook, og kommer heller ikke til å gjøre det :) Venner, familie og kollegaer vet det, så regner jeg med at jungeltelegrafen tar seg av resten :p Vil nok skrive noe etter h*n er født, men usikker på om jeg vil legge ut noe bilde. Får de når den tid kommer :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Vi har ikke sagt noe på FB! Kommer nok ikke til å gjøre det før babyen er født! Jeg er ikke så "fan" av oppmerksomhet.. Også synes jeg det er en privat sak:) familie og venner vet det, så har jungeltelegrafen gått;)

23.02.2014

Tenkte etter oul en gang, enten så enkelt som å skrive at det blir en jente/gutt, legge ut ul bilde eller kanskje en bolle i ovnen? :p klarer ikke å bestemme meg helt, drar til syden 17.sep så tenkte kanskje å få et fint bilde av oss sammen der magen vises uten å skrive noe? Aner virkelig ikke:D

Jeg tenkte å skrive noe som får folk til å lure, men som er såpass lett å skjønn like vel. Vetsje. Kanskje bare skrive at jeg er lykkelig med liten frisk (gutt,jente) i magen. Arh har spart så lenge på det at jeg har glemt ut alt eg ville skrive :p

"Mamma jeg har så vondt i beina mine" " uffda hva har du gjort deg?" "Det er nok fordi jeg skal bli storebror"

Gullkorn fra mini ble face status her ;) han har fått med seg at mamma har vondt i ryggen (har bekkenløsning) så da hadde han også vondt en plass ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

"Mamma jeg har så vondt i beina mine" " uffda hva har du gjort deg?" "Det er nok fordi jeg skal bli storebror"

Gullkorn fra mini ble face status her ;) han har fått med seg at mamma har vondt i ryggen (har bekkenløsning) så da hadde han også vondt en plass ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åååh. :)

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Back
Topp