Fortelle familien

Kjenner jeg er oppriktig misunnelig på dere som gleder dere til å fortelle og dele gleden :( her gruer vi oss, kjenner nesten på om vi bare skal la være...

Det sies at halvparten av gleden er å dele den med andre, og det er jammen meg riktig altså.

Ikke meningen å kuppe tråd ❤️ Det måtte bare ut...

Kjenner jeg er oppriktig misunnelig på dere som gleder dere til å fortelle og dele gleden :( her gruer vi oss, kjenner nesten på om vi bare skal la være...

Det sies at halvparten av gleden er å dele den med andre, og det er jammen meg riktig altså.

Nei uff da :( ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gruer dere dere? Vi er en fin gjeng på dette forumet, og noen ganger kan det være en lettelse å åpne seg litt til noen som en ikke kjenner <3

Nei uff da :( ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gruer dere dere? Vi er en fin gjeng på dette forumet, og noen ganger kan det være en lettelse å åpne seg litt til noen som en ikke kjenner <3
Handler mye om at vi er langt ifra A4 :) her venter vi nr sju, og allerede fra barn nr tre opplevde vi rynker på nesa og himlende øyne. Så du kan jo tenke deg... og alt vi måtte finne oss i fra de nærmeste da vi stolte delte budskap om nr 6 har satt seg så at det var et av de største punktene på lista da vi fant ut at vi var uplanlagt gravide nå. Hva vil de andre si, orker vi det :( men heldigvis tok fornuften oss, ingen andre skal få bestemme over våre liv. Men likevell er det tøft å stå imot

Til min pappa la jeg et par babysokker i en eske og skrev på en lapp " Hei Bestefar! Kan du passe på disse for meg? Trenger de tilbake i april!" . Til svigers venter vi bare på å få tatt et ultralydbilde som vi kan sende til dem, usikker på hva vi skal skrive. Søk på pinterest, såå mange kreative måter å dele på :p

Handler mye om at vi er langt ifra A4 :) her venter vi nr sju, og allerede fra barn nr tre opplevde vi rynker på nesa og himlende øyne. Så du kan jo tenke deg... og alt vi måtte finne oss i fra de nærmeste da vi stolte delte budskap om nr 6 har satt seg så at det var et av de største punktene på lista da vi fant ut at vi var uplanlagt gravide nå. Hva vil de andre si, orker vi det :( men heldigvis tok fornuften oss, ingen andre skal få bestemme over våre liv. Men likevell er det tøft å stå imot
Uff, jeg skjønner det. Dere får prøve så godt dere kan å heve dere over alle andre. Som du sier, hvem er de som skal fortelle dere hvordan dere skal leve? Ikke alle familier trenger å være A4. Kan dere tenke dere hvor kjedelig det hadde vært?;)

Har det helt likt....Og aner ikke hvordan vi skal fortelle det med nr 7.. med nr 6 sendte jeg bare en mld og skrudde av tlf i en uke. Orka ikke noe 'første reaksjon' ...var ikke enormt bedre selv om de fikk tenke litt på det men..

Her skal storesøster få ei Barbie med baby i magen, så skal jeg se etter en genser der det står storesøster på.

Det er så trist å lese om dere som gruer dere. Her ble besteforeldre og tanker og onkler glade, som forventet, men den kommende oldemoren svarte "Jaja, hver sin smak..." da vi fortalte henne at vi skal ha barn. :angry4 Men det var forsåvidt ventet, og vi har lite med henne å gjøre, så vi tar det ikke så tungt.

Sniker fra mai. Når jeg var gravid i mars, ga jeg klær i en eske til min mamma. Og jeg fikk aldri skansen til å vise body og kort til lillesøsteren min og datteren min. Så jeg kommer til å pakke det inn denne gangen istedenfor.

Vedlegg

• 20190219_173300.jpg
    20190219_173300.jpg
    23,1 KB · Visninger: 45
  • 20190221_165758.jpg
    20190221_165758.jpg
    16,8 KB · Visninger: 44
  • 20190309_190536.jpg
    20190309_190536.jpg
    51 KB · Visninger: 45
Til foreldrene våre ga vi et påskeegg(har termin i påsken) med snopepose og ultralydbilde i bunnen. Det var en veldig kjekk måte å fortelle det:) Med mine foreldre gråt både foreldre, mannen og jeg.

Til søsken og besteforeldre på min side fikk jeg min nevø på 6år til å si det høyt til alle i besøket. Jeg begynte selvsagt å gråte da han begynte å si det og hulket da det var sagt:inpain:

Utenom dette har vi kun sagt det direkte til de som skal få vite det tidligere enn resten.

Vi har vinylkutter og laget en t-skjorte til førstemann, men den ville hen ikke ha på seg tok bilde av den og sendte til familien. Har fortalt til de aller fleste både familie og venner nesten med en gang, er bare på jobb det enda er hemmelig.

Back
Topp