forslag til kreative måter å fortelle nærmeste familie om graviditeten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei uff da ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gruer dere dere? Vi er en fin gjeng på dette forumet, og noen ganger kan det være en lettelse å åpne seg litt til noen som en ikke kjenner <3Kjenner jeg er oppriktig misunnelig på dere som gleder dere til å fortelle og dele gleden her gruer vi oss, kjenner nesten på om vi bare skal la være...
Det sies at halvparten av gleden er å dele den med andre, og det er jammen meg riktig altså.
Ikke meningen å kuppe tråd Det måtte bare ut...
Her ble det bare fortalt på en helt vanlig måte ;P lite kreativt, men funket for ossforslag til kreative måter å fortelle nærmeste familie om graviditeten?
Handler mye om at vi er langt ifra A4 her venter vi nr sju, og allerede fra barn nr tre opplevde vi rynker på nesa og himlende øyne. Så du kan jo tenke deg... og alt vi måtte finne oss i fra de nærmeste da vi stolte delte budskap om nr 6 har satt seg så at det var et av de største punktene på lista da vi fant ut at vi var uplanlagt gravide nå. Hva vil de andre si, orker vi det men heldigvis tok fornuften oss, ingen andre skal få bestemme over våre liv. Men likevell er det tøft å stå imotNei uff da ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gruer dere dere? Vi er en fin gjeng på dette forumet, og noen ganger kan det være en lettelse å åpne seg litt til noen som en ikke kjenner <3
Uff, jeg skjønner det. Dere får prøve så godt dere kan å heve dere over alle andre. Som du sier, hvem er de som skal fortelle dere hvordan dere skal leve? Ikke alle familier trenger å være A4. Kan dere tenke dere hvor kjedelig det hadde vært?Handler mye om at vi er langt ifra A4 her venter vi nr sju, og allerede fra barn nr tre opplevde vi rynker på nesa og himlende øyne. Så du kan jo tenke deg... og alt vi måtte finne oss i fra de nærmeste da vi stolte delte budskap om nr 6 har satt seg så at det var et av de største punktene på lista da vi fant ut at vi var uplanlagt gravide nå. Hva vil de andre si, orker vi det men heldigvis tok fornuften oss, ingen andre skal få bestemme over våre liv. Men likevell er det tøft å stå imot
Har det helt likt....Og aner ikke hvordan vi skal fortelle det med nr 7.. med nr 6 sendte jeg bare en mld og skrudde av tlf i en uke. Orka ikke noe 'første reaksjon' ...var ikke enormt bedre selv om de fikk tenke litt på det men..Kjenner jeg er oppriktig misunnelig på dere som gleder dere til å fortelle og dele gleden her gruer vi oss, kjenner nesten på om vi bare skal la være...
Det sies at halvparten av gleden er å dele den med andre, og det er jammen meg riktig altså.
Ikke meningen å kuppe tråd Det måtte bare ut...