Fortelle familien

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Hsr bestemt oss for å fortelle familien (de nærmeste) på søndag. Fordi vi for en gabgs skyld er samlet alle sammen, og fordi det er mange i byen som har skjlbt det allerede og jeg vil at vi skal være de som forteller det... forslag til hvordan? ? Vi har ei jente te pp to år fra før :)
 
Det er det jeg tenker å gjøre ;) Lurer på om jeg skal bestille en tskjorte med Big Sister på ebay.
Det tar jo en stund å få den tilsendt, så det er ikke noe alternativ for trådstarter.
 
Hvor langt er du på vei da?

Vår jente skal bare si det "jeg skal bli storesøster" eller "mamma har baby i magen" <3 Tenker at hun viser UL bildet også da. Blir spennende, for hun kommer sikkert til å glemme seg eller si noe helt ant ;) Litt uforutsigbart! Glad jeg slipper iallefall, hadde sykt hjertebank ved første graviditet. Er kun 6+2, så venter litt til med å si noe.
 
Hvor langt er du på vei da?

Vår jente skal bare si det "jeg skal bli storesøster" eller "mamma har baby i magen" <3 Tenker at hun viser UL bildet også da. Blir spennende, for hun kommer sikkert til å glemme seg eller si noe helt ant ;) Litt uforutsigbart! Glad jeg slipper iallefall, hadde sykt hjertebank ved første graviditet. Er kun 6+2, så venter litt til med å si noe.
Jeg er 5+5 i dag. Er 6+0 når de skal få vite.. Grunnen er at vi sjelden samles alle sammen, og magen min er diger nok til at lle tror det allerede likevel. Fortalte det i uke 8 sist, da jeg la på meg fort og brått den gangen (Hele kroppen). Har legetime den 25 juni, så får endel svar da håper jeg ift. termin, HCG og henvisning til tidig UL, men det blir likevel å fortelle det nå =)
Lillemor er ikke sååå god på språket ennå, at ho kan si det =)
 
Det er det jeg tenker å gjøre ;) Lurer på om jeg skal bestille en tskjorte med Big Sister på ebay.
Det tar jo en stund å få den tilsendt, så det er ikke noe alternativ for trådstarter.
Anbefaler å bestille fra babadut.dk, billig og kjempe rask levering. Bare husk å bestille norsk trykk
 
Back
Topp