Fortelle familien..

Lille-mamma-mor

Augustspire 2014
Augustmødrene 2014
På søndag forteller vi det til nærmeste familie. Kjører rundt og forteller det personlig, ihvertfall til de som bor i nærheten. Resten får en tlf. Synes det er litt tidlig. Er redd for å miste nurket. Er 8 uker på vei 1.juledag. Samboer vil gjerne fortelle det i julen av ren glede, mens jeg er så kvalm gjennom hele dagen at jeg ikke klarer å skjule det lenger. Trodde jeg skulle glede meg mer til å fortelle det, men akkurat nå synes jeg det er skummelt. Dette er vår første..

Det ordner seg. Vi har fortalt det til søstrene mine og moren min. Hans nærmeste skal få vite det på julaften :)
Broren min og faren min i romjulen :p resten av familien etter uke 12, mens facebook får vente til 1 april om ikke noen andre røper det først.
Er ikke så lett å skjule det når du er konstant kvelm og dårlig, bedre å fortelle det da syns jeg. Men forstår godt at du syns det er skummelt, men det går nok sikkert helt sikkert fint :D

Det ordner seg. Vi har fortalt det til søstrene mine og moren min. Hans nærmeste skal få vite det på julaften :)
Broren min og faren min i romjulen :p resten av familien etter uke 12, mens facebook får vente til 1 april om ikke noen andre røper det først.
Er ikke så lett å skjule det når du er konstant kvelm og dårlig, bedre å fortelle det da syns jeg. Men forstår godt at du syns det er skummelt, men det går nok sikkert helt sikkert fint :D

Jeg vil også dele det 1.april :) mest sannsynlig vil INGEN tro på meg, så det blir jo litt moro. :D

Back
Topp