Fortelle familie?

Snuppelura123

Betatt av forumet
Hei! når tenker dere å fortelle? Har dere gjort det?

Jeg kjenner jeg ikke tørr å fortelle noen andre enn selvfølgelig pappaen og min aller beste venninne. Er usikker på at testen faktisk er riktig. Hva om den er falsk positiv selv om jeg har alle de ”rette“ symptomene.
Hvor tidlig kan man dra til lege å få tidlig UL? Får man det offentlig uten en spesifikk grunn?

Jeg har fortalt det til mine 2 bestevenner og selfølgelig samboer. Har ikke sagt det til barna enda eller øvrige familien. Du kan jo høre med legen om ul eller dra på privat sektor og gjøre det. Ei venninne av meg hadde nesten ingen symptomer i svangerskapet ditt og fødte ei frisk jente. Så det er ikke sikkert alle har symptomer heller. Er du usikker på testen ta en til da vel :smiley-bounce012 masse lykke til å gratulere :smiley-bounce012

Jeg har fortalt det til mine 2 bestevenner og selfølgelig samboer. Har ikke sagt det til barna enda eller øvrige familien. Du kan jo høre med legen om ul eller dra på privat sektor og gjøre det. Ei venninne av meg hadde nesten ingen symptomer i svangerskapet ditt og fødte ei frisk jente. Så det er ikke sikkert alle har symptomer heller. Er du usikker på testen ta en til da vel :smiley-bounce012 masse lykke til å gratulere :smiley-bounce012
Ja alle opplever jo graviditeten forskjellig. Det som gjør det enda merkeligere for meg er jo at jeg kjenner det skjer noe.
Har at barn fra før, men da hadde jeg ingen symptomer, mensen kom som vanlig og var nesten halveis i svangerskapet før jeg fant det ut! kjenner det er ganske deilig å få med seg starten denne gang:p

Vi tenker å fortelle foreldrene og søsknene våre i uke 9 etter at vi har vært på tidlig ultralyd :happy:

Har fortalt mannen og dei aller nærmeste på jobb(dei har taushetsplikt) ellers tenker vi å vente til vi har fått svar på NIP-test med å fortelle barna og resten av familie/venner. Er bare 4+3 og syns det virker forferdelig lenge til men...

Har fortalt mannen og dei aller nærmeste på jobb(dei har taushetsplikt) ellers tenker vi å vente til vi har fått svar på NIP-test med å fortelle barna og resten av familie/venner. Er bare 4+3 og syns det virker forferdelig lenge til men...
Ja, tiden går så utrolig sakte når man venter på svar!

Back
Topp