Fortelle familie om graviditeten :)

Kremfløte

Blir kjent med forumet
Flere av oss nærmer oss de magiske 12 ukene, så jeg tenkte jeg ville høre med dere hvordan dere forteller/fortalte den gode nyheten til familie og venner?

Vi skal i selskap til en tenåring som skal bli tante for første gang, i dag. Har kjøpt inn strikkeoppskrift, strikkepinner og garn som skal gis i gave sammen med et kort fra mini som lurer på om tante kan strikke noe varmt til h*n kommer i januar :) litt sukkersøtt, men syntes det var veldig koselig! De kommende besteforeldrene vet det allerede, men gleder meg til å se hvordan de kommende oldeforeldrene og tante og onkler reagerer :)

Så søt måte å fortelle det på!!! :D

Her vet de fleste om nyheten allerede. Mangler noen søsken på begge sider og en del venner. Jeg er ikke så oppfinnsom av meg, så nyheten er selve overraskelsen her :-) Synes det er litt skummelt og rart å fortelle det, men det blir kanskje bedre med tid og øvelse ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tenkte litt på det istad. Har en tanke for hvordan jeg skal fortelle det til noen.

Svigermor fyller år i februar, så lurer på om jeg skal pakke inn en gave med smokk, flaske etc og si at det er en forsmak på bursdagsgaven.
Og så skal jeg få mini til å skrive på en t-skjorte eller noe om at hun skal bli storesøster, og så ha den på seg når vi skal si det til mine søsken, svigerfar etc..

Back
Topp