Fortelle familie og venner.

Det er allerede 4 lignende tråder her inne :)
 
Vi fortalte det til storebror i går, uke 8:) Han er 12 år, og siden jeg bryter meg og kaster opp en del er det greit at han vet at jeg ikke er syk.

Vi får også familiebesøk i påska som jeg er rimelig sikker på at kommer til å skjønne det, så da forteller vi det vel da:happy: Det er er uansett mennesker jeg ønsker å ha rundt meg hvis det ikke skulle gå veien❤️
 
Vi fortalte det til flere familiemedlemmer i uke 9, jeg kommer til å fortelle på jobb i morgen (uke 11).
 
Fortalte det til svigers i uke 6, venter til uke 9 eller 10 med resten
 
forteller litt fortløpende
 
Vi fortalte det til mamma i dag, 9+5. Vi skulle ut å spise. Lillegutten vår hadde en body med skriften "jeg skal bli storebror". Det tok ca 30 sek før mamma så det utenfor restauranten, og hun grein. Vi bare wooops :p
 
Fortalte det til mamma med en gang testen var positiv, og sambo fortalte sine foreldre da også. Ellers har søsteren min og ei venninne fått vite det fra starten. Noen enkelte nære har fått vite det litt her og der som det har passet seg, sambo har også ikke klart å holde seg for alle. Var på TUL før påske for å se at alt sto bra til, og da tok vi sjansen på å fortelle resten av familien når vi møtte de i påsken ansikt til ansikt. Nå er jeg 12+3 og fortalte det til resten av venninnene i går, og på jobb, så katta er veldig ute av sekken her :)
 
Back
Topp