Fortelle etter tidlig UL?

toerperfekt

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Vi så et bankende hjerte på tidlig UL i går <3 Er 8+0 og alt så helt fint ut! Da er vel sjangsene ganske store for at dette skal gå bra?

Har så lyst til å fortelle det til familien!

Hva tenker dere? Flere som føler seg tryggere etter TUL?

Føler meg og mye tryggere nå etter tul, men prøver å vente til 12 uker for det. En vente jo ikke hva fremtiden bringer.

Vi fortalte det til mine foreldre før tidlig UL dag 8+0 og til mannen sine foreldre etterpå. Vi hadde uansett fortalt det til dem om det hadde gått gale så sent, og i tilfelle det skulle hende noe syns jeg det er godt å ha dem der[emoji6]

• Liker
Reactions: TS
Så herlig å se et bankende hjerte <3 her tenker vi å vente med å fortelle da vi vil at lille storebror skal få all oppmerksomheten fortsatt :happy:

Første gang jeg var gravid fortalte vi til foreldre og nære venner etter tidlig ul uke 8 :D

Jeg håper vi kan vente til etter tul i uke 13. Føler meg ikke klar for å si det enda, men det kan se ut som den voksende magen har andre planer[emoji47]

Vi så et bankende hjerte på tidlig UL i går <3 Er 8+0 og alt så helt fint ut! Da er vel sjangsene ganske store for at dette skal gå bra?

Har så lyst til å fortelle det til familien!

Hva tenker dere? Flere som føler seg tryggere etter TUL?
Så deilig! Jeg har 12 dager til TUL..... gjør det som du tenker er riktig for dere, nærmeste familie vil jo være støttende uansett

Sist jeg gikk gravid, ventet jeg med å si noe til andre (bortsett fra samboer selvfølgelig) til jeg var i uke 15![emoji85] Det var bare noe i meg som sa at det hele måtte være for godt til å være sant siden vi hadde prøvd i 2,5 år. Så jeg trudde ikke på det og jeg hadde nesten ingen symptomer!

Denne gangen har jeg masse symptomer, så jeg vet ikke om jeg klarer å holde det skjult så veldig lenge[emoji85] Men ønsker hvert fall å se et bankende hjerte på TUL før jeg forteller noen fler[emoji4] er 8+4 den dagen jeg skal ha TUL.

Me har fortalt det tidleg i alle graviditetane. Stønaden og samværet med familien ville me ikkje vore for utan dei gongene det har fått gale heller. Denne gongen ventar me til tidleg UL for ungane si skuld, me vil ha litt meir tryggleik før dei får nyhendene

Jeg føler meg tryggere etter tul, men har ikke sagt noe til familie enda. Men er blitt såpass dårlig, at de må jo skjønne noe snart likevel :p

Back
Topp