Fortelle eller ikke?

NadjaK

Flørter med forumet
Har dåkk fortalt te noen at dere er gravid? Vi fortalte ganske tidlig sist, var vel rundt 5 uker. Men denne gangen vil samboer vente lenger og je har såå lyst å dele med par gode venninner, men må vel bare prøve å holde igjen munnen da:p

Vi har fortalt det til familiene våre, det gjorde vi i julen (er i dag 7+3 på vei). Våre nærmeste vennepar får vite det nå snart også kommer resten litt etter litt fra uke 12.... :)

Bestevenninna mi og bestekompisen til samboeren veit det og så har vi sagt det til et vennepar vi veit tier ;) ellers vil vi vente så lenge vi kan (hvertfall til over 12 uker) ;)

Her er det kun meg og sambo som vet foreløpig! har små blødd endel i det siste, så er redd for at dette skal gå galt :(
skal på ul når jeg er 7+5, ser alt bra ut da kommer jeg nok til å fortelle det til noen venniner :D

Har sagt det til noen venninner, søstera mi og mamma. Lurer på om vi skal fortelle det til svigers (som er mye på besøk og fort kan dumpe borti noe som kan avsløre det uansett hvis jeg har glemt å gjemme noe).og til pappa. Resten trur jeg vi venter enda litt til med å fortelle til.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bestevennina mi vet det, og søstera mi og samboeren hennes. Kommer nok til å fortelle det til svigers og mamma og pappa, men resten får vente til etter uke 12 hvertfall! :)

har lyst til å fortelle det til foreldre og jobben.. vet ikke når jeg skal gjøre det...

var fortalt det til foreldrene våres også har jeg fortalt det til ett par venninner og sjefen min. resten får vente:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Her er det kun meg og sambo som vet foreløpig! har små blødd endel i det siste, så er redd for at dette skal gå galt :(
skal på ul når jeg er 7+5, ser alt bra ut da kommer jeg nok til å fortelle det til noen venniner :D
håper alt e bra når du ska på ul:) treng ikke være så farlig om man blør:)

En venninne vet det, thats it inntil iallefall uke 11-12 :) gleder meg til å fortelle det til mamma og svigermor :D

Gleder meg så til å fortelle hele verden det ;) men godt å slippe alle spørsmål og formaninger de første mnd og :p

Mine nærmeste venninner, familien og nærmeste kollegaer vet det! Men ikke ut i offentligheten ennå! Er 7 uker på vei! Venter ihvertfall litt til

Her har jeg fortalt det til mine nærmeste venninner som jeg stoler på og de viste at vi prøvde :-) men eller får familien vite det rundt uke 12. :-)

har fortalt det til ei venninne, ei annen vinninne spurte om jeg hva graivd, hun drømte at jeg hva det for noen dager før.. Så utrolig rart ca samme tid da jeg fant ut at jeg hva graivd :) Så måtte si det da ^^,
samboer har fortalt det til sine 2 bestekompiser :) skal fortelle mamma å de når vi skal på besøk i feb:)

nja... her kom det ut mye fortere enn jeg selv ville pga sambo var såååå overlykkelig på pos test,
men jeg prøver så got jeg kan å begrense det, så fra min side så er det bare den nærmeste familie og et par venner/venninner som vet. ( de var på tur ut døra da jeg begynte å spy... måtte jo si at det ikke var smittsomt :P)

Vi har fortalt det til familiene våre, sjefen min og to venninner/kollegaer. Jeg er 7+4. Måtte fortelle det til sjefen for jeg har vært så dårlig at han trodde det var noe alvorlig. Han ble veldig glad da jeg fortalte det :alien

Første gang vi var gravide fortalte vi det allerede i uke 6-7 til det meste av familie. Kunne ikke angra mer siden det endte i SA i uke 8. Etter det masa folk sånn og spurte hele tiden om vi var gravide osv. Med dattra vår fortalte vi det i uke 12.
Blir å vente til hvertfall uke 12-13. Har egentlig lyst å holde det hemmelig for alle så lenge vi klarer.
Hadde vært gøy å vært på ordinær ul først. Folk hadde nok fått sjokk da:):) hihi

Back
Topp