Fortelle det?!

Amaryllis

Elsker forumet
Idag skal vi fortelle det til svigerfamilien min[:)] gleder meg masse!! Vi sa til dem før jul at det så ut som om det kom til å ta sin tid med å bli gravid - hvis vi i det hele tatt ble det noen gang! Så de forventer virkelig dette -men ønsker det MASSE; MASSE, MASSE!! SÅ dette blir gøy[:)][:)][:)]

Ellers så har vi sagt det til min beste veninne og hennes mann, en kamerat og to på jobben min[:)] Hvem har dere sagt det til??

Vi har faktisk ikke sagt det til noen enda, men vi har jo lyst til å hyle det ut!
Men vi har mistet før, så vi prøver nok å vente litt til..

Vi har "egentlig ikke fortalt det til noen", men jeg har sakt det til en i barselgruppen min, og da vet automatisk hennes samboer det.

Også fortalte jeg det til kusinen min, men det angrer jeg på for hun tok det veldig negativt. Hun kunne ikke forstå at vi trodde vi orket to små så tett. Men hun hadde forståelse for at jeg ikke kunne klare å ta det bort.....(!) Hun har to barn selv.

Så her venter vi en stund til før vi forteller det rundt. Har på følelsen at det ikke vil bli tatt like godt i mot denne gangen, fra flere hold.

ORIGINAL: Salsa82

Det er helt grusomt å holde på det. Vil fortelle det til ALLE. Føler det står GRAVID i pannen min!
Foreløbig har vi sagt det til forelde og søsken på begge sider... og sa har vi sagt det til et vennepar som også er gravide.
Vet ikke hvor lenge vi klarer å holde oss....

samme her [:)] vil jo bare skrike det ut [:)] men prøver å skjule det og håper vi klarer det hvertfall til uke 10 [:)]

Da har vi fortalt det -og de ble glade kan en si[:D] svigermor begynte å gråte av glede[:D] veldig gøy!!!!!!![:D]

ORIGINAL: Amaryllis

Da har vi fortalt det -og de ble glade kan en si[:D] svigermor begynte å gråte av glede[:D] veldig gøy!!!!!!![:D]

Kjempehyggelig!!!

Vi har fortalt det til min mamma og søsteren min og jeg har sagt det til to venninner! Sambo vil vente en stund med å si det til moren sin, hun har 50 års dag om noen uker og da skal han si det. Vil jo helst vente til rundt uke 12 før så mange flere får vite[;)] 

ORIGINAL: PrinsesseVILikke

Her skal det holdes hemmelig første 12- 16 ukene om vi klarer. [8D] Var ikke planlagt overhodet da vi har ei prinsesse å 6 mnd. Skulle vente til hun var 2 år før vi skulle prøve igjen. Vi slet en del med å bli gravid med henne. Nå hadde jeg startet på p-sprøyten forgje TR, men likevel har en liten spire klort seg fast. Vi er jo glade denne gangen også, men vi tar det hele veldig med ro.

Lillemor skal få fortelle det til familie osv med en body det står jeg blir storesøster på når høsten er her. [:D]

Hihi, morsomt!

OM testen min er positiv, så skal vi fortelle det til mine foreldre i slutten av juli, da moren min og jeg skal ha felles bursdagsfest. Og da skal det stå i kortet som følger med gaven, "... hilsen xx, xx, xx og lille spire i magen"[:D] Tror hun kommer til å få sjokk, haha. Svigers vet jeg ikke enda. Tar det som det kommer[;)]

Back
Topp