Fortelle det?

Tinan

Glad i forumet
Jeg lurer på jenter, Hvem og når fortelle dere i familien at dere har en liten en i maven? Jeg er litt skeptisk på når jeg skal fortelle det. Min samboer har alt fortalt det til Hele familien sin. Min mor å far er de eneste som vet det på min side.

Bare litt nyfiken, å rådløs akkuratt nå[8|]

Vi kommer ikke til å si noe før jeg er 12 uker på vei, og da er det bare de nærmeste som får vite det.
Gleder meg kjempe mye til det, for vi skal kjøpe en body til guttungen der det står "jeg skal bli storebror", så det blir spennende å se hvor lang tid det tar før de reagerer.[;)]

her vet en del det allerede..
dette er mer fordi at jeg er så langt i fra god form..
er kvalm store deler av dagen.

Så artig da låla. Mor å får mener jeg skal vente til 5 mnd. DET Klarer jeg ikke tror jeg, heheJa,turteldue, samme her. er på min 2 dag nå hvor jeg er veldig god venn med do skåla. orker ikke tanken på mat i dag altså. hmmm, jeg venter nok uansett til jeg er 12c uker, men det er jo ikke lett.

Skal prøve å holde det skjult så lenge så mulig[:D] 

Så skal eg kjøpe en boddy til vesla der det står hun skal bli storesøster[:)]

sÅ morro, Skulle ønske jeg kunne gjøre sånn også, Men dette er jo nr en. Jeg kan jo bare dukke opp ved jule tider, da er jeg jo nesten høygravid. Bor i fredrikstad og resten av familien bor i skedsmo kommune.

Jeg må nesten fortelle det til mine foreldre siden jeg jobber
på samme plass som min far og jeg ikke kan jobbe der i sommer,
så må di nok få vite grunnen! Men ellers vil jeg vente lengst
mulig med og fortelle det[:D] Og svigermor får nok ikke vite det
før i august eller noe sånt ! [:'(]

Hehe...Hadde tenkt å holde hemmelig en stund til...

Så langt er det, sambo og unga (naturligvis) mamma, søstern, kusina min og hennes kjære, og en tante...

Tenkte jeg skulle dele nyheten til bestemor når vi er der på ferie..(bor i Spania) Det blir 8 laaaange uker, men skal ha med UL bilde, så hun får se...Blir hennes 5. oldebarn...[:D]

Og så er det en mamma i bhg til Mathilda som vet og ei bhg tante (men det er fordi jeg vet hun driver å prøver også da...[8D])

Tenkte å stoppe der til uke 12 eller noe...Men kjenner jeg denne fammen rett vet alle det allerede...[8|]

Vi har fortalt det til mine foreldre og søsken (og svigersøsken), og til mora til samboeren min og hans søsken. Og til min beste venninne...

Jeg går ut fra at noen få venner til får vite noe før 12 ukers-grensa - men offentlig på facebook blir det ikke før litt utpå...

Fortalt det til min bror og hans kone, mine foreldre.. Prøver å få tak i svigers, så får vel svoger vite det også snart.. Men det er det.. Resten får vente til vi ser et bankende hjerte og at alt er "trygt".. Ser ingen grunn til å vente til uke 12 og utover med å fortelle andre det.. Sist fortalte vi det vel i uke 8 omtrent.. Det gikk desverre galt, men da var det bare å fortelle at det gikk galt..

Jeg har fortalt det til bestevennina mi, ellers er det bare jeg og sambo som vet. Skal holde det hemmelig til uke 12. Mistet i uke 9 sist og det var så trist å si til alle at det hadde gått galt. Blir vanskelig å holde seg, vil jo bare skrike det ut. Men skal holde meg. Må bare tenke på noe annet når jeg får lyst å si noe.

Huff det var trist å høre, Har selv hatt 3 SA. Så vet hvordan det er. Venter nok til jeg iallefall har passer 10-11. som du sier man blir jo så ivrig å vil fortelle denne nyeten[;)]

Her er det kun samboer og min søster som vet det. Kommer nok til å fortelle nær familie det etter hvert.
Til andre venter vi til etter uke 12[;)]

Her vet min beste venninne og en annen venninne det. Var enige om å vente litt men klarte ikke holde meg[:)]
Av familie er det kun min svigerinne som vet det. Hun er jordmor å jeg har henne som min "private" jordmor gjennom sv. skapene så derfor va det ganske naturligt å fortelle henne det den dagen vi testet positivt.

Vi har ikke sagt det til noen enda!!! bare jeg å sambo som vet. Har snakka litt om det å blitt enige om å vente et par uker med å si det til våre nærmeste.

Back
Topp