Fortelle det til

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvem er dere opptatt av å fortelle nyheten til personlig? :) Sist ville vi fortelle besteforeldre, tanter og onkler og alle oldeforeldrene selv, men det kan fort litt av en runde :p Denne gangen tror jeg det blir å fortelle hvertfall besteforeldre og tanter + onkler, så får kanskje ryktet bare spre seg :p

Mamma, pappa, søstra og broren min samt moren til mannen min skal få vite det personlig :) Resten ... misforstå meg rett, "driter" jeg i. :p

Besteforeldre, oldeforeldre og onkler :-) resten ordner seg selv:-P

Fortalt det til et par venninner allerede og mannen min fortalte det til mora si, men vil i tillegg fortelle det personlig til faren min, mora mi og søstra mi + et par venninner til :happy3

Tenkte å besøke faren min i uke 12 og vil få til en tidlig UL før det. Da kan jeg vise frem bilde og videosnutt, det tror jeg blir bra. Resten av familien forteller jeg på middag før vi skal på åpningsseremonien til Ungdoms-OL.

Kun fortalt det til mine foreldre, venter med å fortelle det til mine søsken og annen familie. Barnefaren får fortelle svigerfamilien når han føler seg klar for det

Foreldrene våre og søskene våre :)

Vil gjerne fortelle det til foreldrene våre, min mormor, våre søsken og noen venninner, resten hører det kjapt når min mor har fått vite tenker jeg.

De nærmeste, foreldrene våre og søsken. Ellers blir det de nærmeste vennene også får jungeltelegrafen heller sørge for resten.

Forteller det til våre foreldre og søsken, og noen venner, så sprer nok ryktet seg fort ;)

Foreldrene våre, søsken og sjefen. Resten sier jeg ikke noe til med mindre de spør

Blir nok ikke så mange som får beskjeden face til face denne gangen, for passer liksom ikke sånn at vi treffer dem alle på kort tid.... Når eldstemann har fått vite det (minstemann skjønner jo ingenting), kommer vi til å si det omtrent samtidig til våre foreldre og søsken (sannsynligvis per telefon til de fleste). Så får bare jungeltelegrafen gå...

Beste, oldeforeldre, tanter og onkler blir viktigst. :) Er første barnebarnet for alle sammen og vet de gleder seg veldig! ❤

Vi forteller det til foreldrene og søsknene våre i første omgang❤ De nærmeste av vennene våre vil også forhåpentligvis få høre det av oss om vi forteller det i riktig rekkefølge☺ Har lært hvem som liker å dele "nyheter" om oss, før vi er klar for det selv...

Besteforeldre,oldeforeldre, tanter og onkler vil vi si det til selv. Regner med at storesøstrene sladrer når de får vite d:p

Bare søsken, foreldre og arbeidstaker :)

Back
Topp