Fortelle det til familien

Informert familien uten ul eller lege ja, det et jo det vanlige det. Man har normalt sett ikke ul, og lege tar vanligvis ikke hcg-prøve

Klart du kan, McRaven :D Det e jo ikkje vanlig å gå te legen å måls hcg uten grunn, så de fleste seie det jo kun basert på graviditetstest, at mensen ikkje e komt og symptomene så komme me graviditeten :)
Tenkte man ikke kunne være 100% sikker før man har sett bebis på tv jeglaughing7 og at man ikke kunne fortelle før etter det... :)

De fleste ser ikke baby før uke 17-19. De fleste forteller basert på positiv test.

100% sikker er du først når baby er født.

Tenkte man ikke kunne være 100% sikker før man har sett bebis på tv jeglaughing7 og at man ikke kunne fortelle før etter det... :)

Forrige gong sa eg det ikkje te offentligheten før eg hadde vært på ul, viste ingen tegn te graviditet så då blei det bare sånn :) Men forstår veldig godt ka du meine, for det blir litt mer virkelig når du får se at det faktisk e noe der :D

Jeg måtte fortelle det til mine foreldre i helgen da jeg hadde en blødning mens jeg var på besøk hos de. Hadde ikke planer om å si noe før uke 12, men nå ble det nå bare slik:) Resten av familien får vite det i uke 12:)

Her vet mine beste venninner det, klarte ikke la vær å si det:p familien får vente litt til, nærmere 12 uker tenker jeg. Har jo to fra før, så tenker vi må finne på noe gøy med de for å fortelle nyheten :)

Lurer på å la mine to på 4 og 6, fortelle det på st.hansaften, da er vi normalt sett sammen med ca halve slekta mi, og jeg er 12+1 den dagen.

Å la ungene vite det, og du at de får lov til å fortelle det...

Våre nærmeste vet

Håper å holde på hemmeligheten noen uker til, vil helst ikke si noe for tidlig. Heldigvis ikke kvalm enda så tror jeg klarer å holde meg til helga når vi er sammen med mine foreldre. Tenkte gutta skulle få si det når den tid kommer, på en eller annen måte :D Vurderer å sette på minsten en t-skjorte med "Storebror" på og se hvor lang tid det tar før folk skjønner at han ikke har arvet den av broren!

Foreløpig er det bare jeg og mannen som veit det. Og lille mini på 1 år da;)

Tenker å fortelle til nærmeste familie på torsdag. Også skal jeg egentlig på jentevors til fredag. Men kommer garantert til å bli avslørt når jeg ikke skal drikke. Må finne på en god unnskyldning, selvom jeg antageligvis blir avslørt da også:p

Her får foreldrene mine vite det den 29 mai. Da har pappa bursdag og jeg skal på ultralyd da :) er 7+4 uker på vei da!
Ellers får ingen vite det før etter uke 12. :)

Her har jeg fortalt det til mamma og "svigermor" allerede, pluss noen på det gamle terminforumet mitt :) Sa det til mamma og svigermor pga det kom til å bli vanskelig å forklare hvorfor jeg plutselig ikke skulle opereres i morgen likevel :P Resten får nok vite det etter uke 12, evt etter ul

Jeg sliter med å holde det skjult pga magen allerede synes...uke 7... Jeg har også vært så dårlig at jeg er blitt sykemeldt:(
Men jeg tenker at om jeg sier det og dette ender med SA, ja da kommer jeg til å si det også. det var slik forrige gang jeg var gravid, da SA jeg i uke 9 og hadde sagt det til de fleste...så måtte bare si det slik det var... Det er jo helt naturtlig, men skjønner godt at folk venter med å si det. Jeg hadde nok også ventet endel lenger om magen hadde syntes så godt...

Her vet hele familien det. Vi klarte ikke å holde oss:p så vi lagde en video og sendte til hele gjengen :-) ellers vet jobben det, for er 50% sykmeldt.

Har fortalt sjef og noen på jobbe, siden jeg til tider har vært så uvel der. Ellers har jeg sagt det til mor, 2 søstre, noen nære venninner. Resten får vite det etter UL i uke 12 ca.

Back
Topp